GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS

576 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.955 beoordelingen in totaal

21 jul 2024
Toen bleek dat de levertijd van een van de producten wat langer was dan verwacht werd direct een mail gestuurd vanuit de webshop. Daarin kregen we de opties om te wachten, het geld terug te krijgen of een eventueel vervangend product af te nemen. ook konden we kiezen om de andere producten al wel te ontvangen en deze wat later. We hebben gekozen voor wachten, waarbij de levertijd uiteindelijk enorm meeviel. Fijn dat er pro actief contact wordt gezocht, dit geeft duidelijkheid en we weten waar we aan toe zijn.

7 jun 2024
In tegenstelling tot de afspraak is het pakketje niet afgeleverd op de gevraagde plek. Wel is een briefje afgeleverd met de mededeling dat het pakketje is afgegeven , voor de ontvanger is het dan de vraag waar? Dat wordt een probleem als je in een groot complex woont. De bekende personen gevraagd of zij iets ontvangst hadden genomen. Helaas. Om meer informatie vragen bij jullie, na drie dagen nog geen antwoord. Dan komt een bewoner met de mededeling dat zij het pakket je heeft. Rampzalig want de monteur die het zou monteren is dan al vertrokken. Een hoop ergernis en extra werk. Een teleurstelling al met al.

Beoordelingen voor GYZS

1 jan 2024