rogelli.com- Logo - Beoordelingen

rogelli.com
Beoordelingen:

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

1 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een hele outfit kunnen bestellen. Broek, T shirt, vest, bandana en handschoenen voor mijzelf en mijn partner. Met mijn maat 40 kwam ik via de maattabel uit op maat L en dat klopt precies. Ook de handschoenen paste perfect. Voor mijn man klopt de maatvoering ook helemaal. Wij zijn blij. De kwaliteit ziet er ook goed uit.

Meest relevante negatieve beoordeling

12 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb 2 wielershirts besteld, allebei XL van dezelfde serie en alleen een andere kleur, het rode shirt was zeker 5 cm smaller dan het grijze dus veel te klein. Hadden ze geen verklaring voor . Dus rode teruggestuurd. Kon wel nieuwe bestellen, maar wisten dan ook niet welke maat het dan moest zijn. Heb dus geen nieuwe besteld !!!!!! De klantenservice was wel vriendelijk. ( Maria)
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor rogelli.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
PV
Pepijn V.
Eindhoven
12 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Let goed op retour!

Als je online koopt bij dit bedrijf, let dan goed op. Ik maakt een retour label aan via hun eigen site en moest er voor betalen bij DHL. Bij navraag bij bedrijf bleek dat ik het eerst moest betalen en dan terug zou krijgen. Echter na retour krijg je de verzendkosten niet meer retour... en slechts een korting op je nieuw aankoop... Kortom niet bij dit bedrijf online bestellen!
Beoordeling melden
Antwoord van rogelli.com
15 okt 2024
Hi Pepijn, Dank voor je toelichting en het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad. We nemen persoonlijk contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Ons doel is altijd om onze klanten tevreden te stellen en we doen ons best om deze ervaring voor je om te buigen naar iets positiefs. Met sportieve groet, Rogelli klantenservice Hi Pepijn, Ik begreep dat mijn collega inmiddels contact met je heeft gehad en dat er een passende oplossing is geboden. We hopen dat je tevreden bent en dat we samen hebben kunnen werken aan een positieve Rogelli-ervaring. Als dat zo is, zouden we het zeer waarderen als je dit in je beoordeling zou willen laten terugkomen. Zo kunnen we laten zien dat we er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen. Met sportieve groet, Rogelli klantenservice
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van rogelli.com
10 dagen geleden
Hi Maik, Bedankt voor je review, ook al is het niet de beoordeling waarop we hadden gehoopt. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We nemen graag contact met je op om te begrijpen wat er is misgegaan en hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Rogelli klantenservice
12 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb 2 wielershirts besteld, allebei XL van dezelfde serie en alleen een andere kleur, het rode shirt was zeker 5 cm smaller dan het grijze dus veel te klein. Hadden ze geen verklaring voor . Dus rode teruggestuurd. Kon wel nieuwe bestellen, maar wisten dan ook niet welke maat het dan moest zijn. Heb dus geen nieuwe besteld !!!!!! De klantenservice was wel vriendelijk. ( Maria)
Beoordeling melden
Antwoord van rogelli.com
13 aug 2024
Dank je wel voor je revieuw. We kijken het nogmaals voor je na en zullen je hierna een passend advies geven. Team Rogelli
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje is niet bezord. Onderzoek ingesteld via dhl. Maar nog niks gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van rogelli.com
5 jul 2024
Hallo Niek, Het spijt ons zeer te horen dat u uw pakket niet heeft ontvangen. We begrijpen hoe frustrerend deze situatie kan zijn en willen je geruststellen dat we er zijn om je te helpen dit op te lossen. We nemen contact met je op via het e-mailadres van de klantenservice op customerservice@rogelli.com. We willen onderzoeken wat er is gebeurd en ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We stellen je geduld en begrip tijdens het oplossen van dit probleem zeer op prijs. We nemen klanttevredenheid zeer serieus en doen er alles aan om onze service te verbeteren. Bedankt voor uw begrip, María Martínez/ Rogelli Customer Service
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
was een waardeloos shirt. rits trekt constant open.
Beoordeling melden
Antwoord van rogelli.com
15 jul 2024
Hallo Roel, Het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons t-shirt onbevredigend is geweest. We zijn bezorgd over het feit dat de rits constant loskomt en begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Het is mogelijk dat je een defect product hebt ontvangen. We willen je graag een oplossing bieden om deze situatie te verhelpen. Je kunt kiezen voor een vervangend t-shirt of, als je dat liever hebt, een terugbetaling van je bestelling. Neem contact op met onze klantenservice zodat we je direct kunnen helpen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Als je zo vriendelijk wilt zijn om ons een foto van het product te laten zien, als de schade niet duidelijk is, maak je dan geen zorgen, maar het is voor ons om aan ons productieteam te laten zien. Je feedback wordt zeer gewaardeerd en helpt ons voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groet, Rogelli Customer Service// customerservice@rogelli.com
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van rogelli.com
24 jul 2024
Beste Jos Boere, Het spijt ons zeer te horen dat je ervaring met ons niet naar tevredenheid was. We nemen alle feedback zeer serieus en willen graag beter begrijpen wat er is gebeurd om het probleem zo snel en effectief mogelijk op te lossen. Om je goed te kunnen helpen, kun je ons meer details geven over je situatie? Heb je een probleem gehad met de verzending, de klantenservice of het product zelf? We staan klaar om je te helpen bij elk aspect dat je ontevredenheid heeft veroorzaakt. Beantwoord deze e-mail of bel ons op 085 2030210, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. We willen ervoor zorgen dat je een positieve ervaring met ons hebt en zullen er alles aan doen om dit probleem te verhelpen. Bedankt voor je geduld en we hopen dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, María Martínez Klantenservice Rogelli