christineleduc.nl

294 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden294 beoordelingen in totaal

17 apr 2024
Snelle reactie/ verzending van Christine Le Duc. Mooie kwaliteit lingerie. Verbetering zou zijn het niet met PostNL te versturen aangezien die niet doet wat beloofd is waardoor het kado voor diegene door haarzelf opgehaald moest worden bij een PostNL punt maar in 1x toch een paar dagen geleverd werd

Zeer slechte kwaliteit, gelijk 🟰 n de prullenbak

Beoordelingen voor christineleduc.nl

21 sep 2024
20 sep 2024
18 sep 2024
30 sep 2024

Omschrijving van de producten kan beter

Omschrijving van de producten verbeteren. Bij een hold-up kous verwacht ik wel dat er een plakbandje aan de binnenkant zit, zodat de kous ook daadwerkelijk op de bovenbeen blijft zitten. Dit zat er helaas niet op en met 2 bewegingen afgezakt tot net boven de knie, die zijn dus meteen in de prullenbak beland.
30 sep 2024
Grazie per la tua recensione e per il tuo feedback sulla descrizione del prodotto. Ci dispiace che le calze non abbiano soddisfatto le tue aspettative. Ti consigliamo di contattare il nostro servizio clienti, così potremo trovare una soluzione adeguata insieme. Cordiali saluti, Ellen
Ik heb een mail gestuurd met een vraag over de bevestigingsmiddelen, die had ik niet ontvangen, en heb daar nooit een reactie op ontvangen
Antwoord van christineleduc.nl
Bedankt voor je bericht! Wat vreemd dat je geen reactie hebt ontvangen. We hebben helaas geen mail van je kunnen terugvinden, maar je kunt je vraag het beste opnieuw stellen via deze link: https://support.christineleduc.nl/hc/nl/requests/new.  Zo zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk antwoord krijgt, want we reageren daar normaal gesproken erg snel op! Laat het gerust weten als we verder nog iets voor je kunnen doen. Vriendelijke groet,  Adriën
4 okt 2024
Slecht materiaal
4 okt 2024
Bedankt voor je feedback! Jammer te lezen dat je niet tevreden bent over het materiaal. We vinden het belangrijk dat je een goede ervaring hebt met onze producten.  Mocht je ons meer details willen geven, dan horen we dat graag. Zo kunnen we onze producten en service blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Adriën