christineleduc.nl

251 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden251 beoordelingen in totaal

17 apr 2024
Snelle reactie/ verzending van Christine Le Duc. Mooie kwaliteit lingerie. Verbetering zou zijn het niet met PostNL te versturen aangezien die niet doet wat beloofd is waardoor het kado voor diegene door haarzelf opgehaald moest worden bij een PostNL punt maar in 1x toch een paar dagen geleverd werd

Zeer slechte kwaliteit, gelijk 🟰 n de prullenbak

Beoordelingen voor christineleduc.nl

10 jun 2024
24 mei 2024
Antwoord van christineleduc.nl
27 mei 2024
We zien dat je ons een ster hebt gegeven, maar zonder toelichting. We zijn benieuwd wat er is gebeurd en hoe we je beter van dienst kunnen zijn. Zou je ons wat meer kunnen vertellen? We willen er graag voor zorgen dat je volgende ervaring minstens 5 sterren waard is! Met vriendelijke groet, Adriën
17 apr 2024

Snelle levering, mooie korting, kwalitatief goed product

In de avond besteld, volgende dag al binnen. Product gekocht met 30% korting. Daarnaast functioneert het product goed ;)
31 mrt 2024
Very fast and efficient delivery, clear navigation and explanations on the website. Would recommend wholeheardetly
Bleek te kleine maat, retour gezonden en binnen twee dagen geld retour. Super snel !! Heel fijn 😁

echt blij met mijn bestellingen

ik heb een aantal mooie bestellingen gedaan waar ik echt blij mee ben en het werd snel bezorgd.
14 apr 2024
Topkeuze, voor iedreen toegankelijk en leuk. Snelle en discrete levering
3 mei 2024
Mijn aankoop , de service , de snelle levering Gaan jullie zo door
Antwoord van christineleduc.nl
3 mei 2024
Wow, bedankt voor je enthousiaste review! Super om te horen dat alles van je aankoop tot de snelle levering je zo goed is bevallen. We blijven zeker zo doorgaan, geen zorgen ;-) we schakelen nog lang niet terug! We kijken uit naar je volgende bezoek! Tot dan! Vriendelijke groet, Adriën
31 mrt 2024
Fijne klantenservice bij defect product. Vervanging snel geregeld!
Snelle en discrete levering van mijn bestelde artikelen.
Makkelijke website om te gebruiken en vlotte afhandeling

precies

Het ging precies, zoals van tevoren beschreven