superfoodies.nl

837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.384 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS

Sanderijn d.
Simonshaven
20 aug 2024

Hele fijne producten

Ik bestel al jaren bij super foodies en ben altijd zeer tevreden over de kwaliteit en de diversiteit van de producten. De boeken met recepten en informatie zijn super waardevol. Green Juice en de bruine rijst eiwit poeder vanille zijn mijn all time favorieten en door de actie van het pakket met o.a. Daily love en upgraded proteïn en omega 3 capsules ben ik nu ook fan van deze! Ik krijg de producten altijd keurig en snel geleverd.
21 aug 2024
Beste Sander, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! We zijn dan ook blij om te horen dat je onze producten al jaren gebruikt! Dankjewel dat je klant bij ons bent.
Bestelling vlot geregeld en bezorgd. Kwaliteit van de green juice moet ik nog gaan ervaren, maar inmiddels positieve reacties ontvangen van naasten. Wat ik wel jammer vind, is dat er geen maatschepje bijgeleverd wordt zodat je weet wat 5 gram is. Niet iedere theelepel is even groot :)
21 aug 2024
Alles is prima. Gebruik, verpakking en smaak. Alleen de prijs mag wel een stukje lager. Je moet nu minimaal 4 pakken bestellen om rond de gewenste, redelijke prijs te komen.
28 aug 2024
Beste, Bedankt voor de mooie review en feedback!
22 aug 2024
Woord wordt bij de daad gevoegd, werkelijk fantastische producten. Ik voelmij er goed bij. Dank je wel, en ga zo door 😀
28 aug 2024
Beste N, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
AH
Ans H.
Voorschoten
Ik gebruik greenjuice en eiwitpoeder en merk op dat mijn energiepeil is gestegen en mijn ontlasting is verbeterd.
2 sep 2024
Ik mis een beetje de invloed vd overgang en de disbalans in hormonen, en wat dat doet met de darmen
MM
Marianne M.
Halle Belgie
Correcte levering en hartelijke toegewijdheid,waarvoor dank! Beter: goedkoper is welkom
20 aug 2024
Ik drink al ruim een jaar Green juice. Ik krijg daardoor meer energie.
25 aug 2024
Goede producten, goede informatie over de producten en snelle levering
1 sep 2024
Positieve medewerkers, snelle verzending en prima producten
SH
Sjany H.
Gulpen
25 aug 2024
Niks nieuws onder een zo'n mijn gebruikelijke ervaring.
28 aug 2024
Beste Sjany, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
JH
Snelle levering en betrouwbare plantaardige producten
2 sep 2024

Super Super Superfoodies

Snelle correcte levering en fantastische producten.
23 aug 2024
Super goede service en echt super snelle verzending
24 aug 2024
Product is op tijd verzonden en ontvangen.
28 aug 2024
Beste Martie, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
30 aug 2024
Snelle reactie bij vragen of problemen!
26 aug 2024
Supersnelle levering!!
28 aug 2024
Beste R, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
DV
Danny V.