superfoodies.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.385 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS
I. S.
Amsterdam

Beoordelingen voor superfoodies.nl

3 dec 2023
Verrast door 2e boek erbij Minder leuk bezorging via GLS, ik moest nu gaan zoeken waar het pakket bezorgd was.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de berging niet fijn ging. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we zullen hier ook een melding van maken bij GLS. We zijn wel blij dat je je pakketje alsnog ontvangen hebt en de cadeautjes goed bevallen!
geen maatlepels in geen van de 3 soorten maatlepels, dus absoluut niet werkbaar zo echt jammer
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Antoinette, Bedankt voor je review. Helaas hebben we inderdaad geen maatscheplepeltjes in de GJ, Luminous en Immunity zitten. Excuses voor het ongemak! Je kunt het poeder dan ook afmeten met een theelepel. 1 theelepel staat gelijk aan 5 gram. We nemen je feedback wel serieus en nemen dit intern mee om onze producten te verbeteren voor de toekomst.
LV
Lea V.
Neerpelt
24 okt 2023
Heb mijn bestelling tot op heden nog steeds niet ontvangen!! Zeer ontevreden klant!
24 okt 2023
Beste Lea, Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat we hier ook al persoonlijk contact over hebben om dit op te lossen. We gaan er hoe dan ook voor zorgen dat je je pakketje gaat ontvangen!
18 nov 2023
Ik weet niet wat er aan de hand is maar heb nog niets ontvangen van DPD.
23 nov 2023
Beste Sandra, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat we hier ook persoonlijk contact over hebben. We gaan er hoe dan ook voor zorgen dat je je pakketje gaat ontvangen!
14 nov 2023
Besteld, maar nog niet afgeleverd. Teleurgesteld dus!
16 nov 2023
Beste Luuk, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd zodat we je kunnen helpen.
18 okt 2023
Het is niet aan gekomen DHL zegt van wel dus niet
18 okt 2023
Beste W, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen! We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd om dit te kunnen oplossen. We horen graag van je terug.
26 nov 2023
Helaas heb ik mijn bestelling niet ontvangen
2 okt 2023
Ik heb nog niets geleverd gekregen
4 okt 2023
Beste Saskia, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen! We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd om te kijken waar je pakket is en hoe we dit kunnen oplossen. We horen graag van je terug!
Was een foutje
Antwoord van superfoodies.nl
Beste H, Bedankt voor je review en beoordeling. We hebben je hier een persoonlijk bericht over gestuurd zodat we met je mee kunnen kijken voor een juiste oplossing. We horen dan ook graag van je terug.
Nemen de telefoon niet op en reageren niet op vtaag via e mail Geen contact gekregen
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Mieke, Bedankt voor je review. Onze excuses dat we de afgelopen week niet snel waren met beantwoorden. Het is onwijs druk. Neemt niet weg dat we je met alle liefde helpen. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van je terug.
MS
marise s.
vlissingen
17 dec 2023

actie niet leverbaar

Was een leuke actie, met gratis warmhoudbeker. Helaas was deze niet meer leverbaar.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review. Wij vinden het ook onwijs jammer dat de actie zo snel is gegaan. We hebben je hier dan ook persoonlijk een bericht over gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak.
28 apr 2024
Ben een week aan het wachten voor de bestelling
30 apr 2024
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds op je pakketje aan het wachten bent. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd zodat we dit gaan oplossen. We horen graag van je terug.
18 mei 2024
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
20 mei 2024
Beste Jorine, Bedankt voor je review. wat erg dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd. We gaan er hoe dan ook voor zorgen dat je je pakketje gaat ontvangen.
Een artikel ontbreekt bij de levering.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste M, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een product mist bij je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben je hier dan ook een persoonlijk bericht over gestuurd en het missende product gaat jou kant opkomen!
Goed, maar zeer duur
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Johan,. Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je de producten goed vindt. Het is inderdaad een investering, maar wel eentje voor je gezondheid!
4 mei 2024
Geen pakket gehadd
8 mei 2024
Beste Bob en Ankie, Wat vervelend om te horen dat jullie geen pakket hebben ontvangen. Ik zie dan ook dat hier al persoonlijk contact over is geweest en jullie een nieuw pakket hebben gekregen. Veel plezier met de producten!
24 nov 2023
De service
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Monique, Bedankt voor de mooie review en 3 sterren beoordeling!
18 mei 2024
20 mei 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd om te kijken hoe we onze service voor je kunnen verbeteren. We horen graag van je terug.