2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.914 beoordelingen in totaal

Snelle bezorging en uitstekende service toen het product niet geschikt bleek waarvoor ik het had besteld. Het was een groot retour pakket en aangezien ik heel moeilijk loop en het niet zelf naar een pakketpunt retour jon brengen heeft 2Cheap het pakket tegen retourkosten (vanzelfsprekend voor mijn rekening) aan mijn huis laten ophalen door de bezorgdienst. Ik ben hen daar heen dankbaar voor!

18 jun 2024
ik bestelde de Benson Verdeeldoos - Verbindingsdoos Waterdicht 6 Weg. Het deksel was zodanig krom dat deze niet goed afsloot. Hier heb ik niets aan. De oplossing die mij het minste moeite kostte was weggooien.

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

22 okt 2023
11 okt 2023
FC
10 okt 2023
4 okt 2023
24 sep 2023
22 sep 2023
Kosten terugsturen artikelen veel te duur, en niet duidelijk omschreven op de website. Puur bedrog….
26 nov 2023
op de foto had het rekje 11 stokken, maar het bleken er maar 6 te zijn, oplichting!!
Ik mis nog steeds een doos met aanmaak blokjes 2 besteld en betaald 1 geleverd
Antwoord van 2Cheap.nl
Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat u een doos met aanmaakblokjes mist. Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel, en we nemen uw zorgen serieus. We hebben reeds contact met u opgenomen via e-mail om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. We staan altijd klaar om u te helpen. - Team 2Cheap
24 apr 2024
Zorgen dat de aanmaakblokjes geen water bevatten. Ze branden zeer slecht
MV
Magda v.
Utercht

Lamp is stuk, krijg geen andere ,ze komen met smoesjes

Lamp is stuk
Antwoord van 2Cheap.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas verwachten wij dat het hier gaat om een misverstand. Je hebt bij ons 4 plantenhangers besteld, hierin zitten geen lampen verwerkt. Verder zien wij ook geen contact van je terug. Kan het zijn dat het hierbij gaat om een andere bestelling? Mocht het wel bij ons besteld zijn, dan horen wij het graag en komen wij uiteraard met een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, 2Cheap
5 mei 2024
6 mei 2024
Het spijt ons te zien dat u ons een 1-ster beoordeling heeft gegeven. We nemen uw feedback serieus en zouden graag begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Zou u alstublieft contact kunnen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@2cheap.nl? We staan klaar om naar uw ervaring te luisteren en te helpen waar mogelijk. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we hopen de kans te krijgen om dit goed te maken. - Team 2Cheap
14 nov 2023