2behome.store- Logo - Beoordelingen

2behome.store

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor 2behome.store

11 jul 2024
Ik heb de etherische olie set gekocht voor mijn zusje haar verjaardag. Het was snelle levering, ruiken lekker en top te combineren met die aroma diffuser. Combi set kopen had dus achteraf ook wel gekunt :)
13 aug 2024
Wat leuk dat je de etherische olie set voor je zusje hebt gekocht! Fijn om te horen dat de levering snel was en dat de oliën goed bevallen, zeker in combinatie met de aroma diffuser. Het klinkt als een perfect cadeau. Bedankt voor je positieve feedback, en hopelijk geniet je zusje van de heerlijke geuren en de ontspannen sfeer die ze creëren. Misschien een idee voor een volgende keer om inderdaad de combi set te overwegen! 🎁🌸
4 jul 2024

Duidelijke productinformatie

Online shoppen is vaak een uitdaging voor mij, gelukkig werd ik goed geholpen door de duidelijke website en het vriendelijke personeel. Ik kom hier zeker terug voor andere producten!
13 aug 2024
Wat fijn dat je online shopervaring zo positief was, dankzij onze duidelijke website en het vriendelijke personeel! We kijken ernaar uit om je weer te helpen bij je volgende aankopen. Bedankt voor je vertrouwen en tot snel! 🛍️✨
3 jul 2024

de geuren ruiken goed

ik moet de meeste geurtjes nog proberen maar geen tijd gehad maar ik denk wel dat die ga bevalen
21 jun 2024

Produkt kwam snel
13 aug 2024
Fijn om te horen dat de levering snel was! Bedankt voor je feedback.
15 jul 2024
5 jul 2024
26 jun 2024

2BeHome is een fijne online webshop

Ik ben al een langere tijd op zoek geweest naar kwalitatieve drogerballen. Op het internet las ik louter positieve berichten over de drogerballen van 2BeHome. Ik heb snel de webshop opgezocht en met gemak de drogerballen besteld. Na een paar wasbeurten kan ik begrijpen waarom er zoveel positieve berichten online staan over dit product. Ik sluit mij hierbij aan!
13 aug 2024
Wat geweldig dat je na een grondige zoektocht en zoveel positieve reviews uiteindelijk bij de drogerballen van 2BEHOME terecht bent gekomen en dat ze aan je verwachtingen voldoen! Het is fijn om te horen dat het bestelproces soepel verliep en dat je nu zelf ook de voordelen ervaart. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en dat je je aansluit bij de vele tevreden gebruikers!
13 jun 2024

Hele prettige toilet borstel en snelle/correcte levering.

Hele prettige toilet borstel. Bovendien was de levering conform belofte de volgende dag al in huis. Het bestellen ging zeer eenvoudig, duidelijke website.
13 aug 2024
Geweldig dat de toiletborstel bevalt en dat alles van het bestellen tot de levering soepel verliep! Fijn dat je onze website duidelijk vond en dat de levering snel was zoals beloofd. Bedankt voor je positieve feedback!
10 jun 2024

Fijne producten en snelle levering!

Het was gemakkelijk om producten te bestellen en de uitleg over de verzending was duidelijk.
13 aug 2024
Dat is goed om te horen! Fijn dat het bestelproces gemakkelijk was en de informatie over de verzending duidelijk.
13 jun 2024
Snelle levering en duidelijke productinformatie!
13 aug 2024
Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de duidelijke productinformatie! Bedankt voor je feedback.