Minicarparts.nl Nederland- Logo - Beoordelingen

Minicarparts.nl Nederland

671 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.436 beoordelingen in totaal

26 apr 2024
Super grote voorraad alles snel klaar voor verzending er is natuurlijk altijd een maar en dat houd in dat dhl de verzend organisatie die is helaas echt ruk heb het nu meerdere malen ervaren niet leveren niemand thuis terwijl er 500 man aanwezig is of bezorg adres is gesloten helaas dat het doorrij paaltje erin zat ze moesten uitstappen lopen dus ja en daar word je moe van dus schrijf ik gewoon op dat ze dicht zijn maar over minicar -parts top bedrijf

Eigenlijk is 1 * al veel te veel. Wat een slecht bedrijf. Telefonisch niet bereikbaar totaal niet klantvriendelijk. Te dure verzendkosten en verzenden duurt dagen. Spreek je ze aan via mail op verzend kosten enzo krijg je reactienwaar honden geen brood van lusten. Nu 2 weken niet naar werk kunnen autocuit elkaar langs de straat. En lagers gekocht die niet eens nodig zijn. 😡😡😡😡😡😡😡😡 Jammer hebafhankelijk van ze bent en ze dat weten en daar misbruik van maken. Voortaan naar brommielonderdelen.eu deze weten wel waar ze over praten en leveren niet 5 dagen later en te hoge verzendkosten

Beoordelingen voor Minicarparts.nl Nederland

Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de mooie beoordeling!
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de mooie beoordeling!
25 aug 2024
24 aug 2024
24 aug 2024
18 aug 2024
16 aug 2024
15 aug 2024
14 aug 2024
15 aug 2024
Bedankt voor de beoordeling!
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Wij zijn 5 dagen per week bereikbaar via onze online helpdesk. Hebben u altijd en vriendelijk te woord gestaan en duidelijk advies gegeven. U kunt het advies opvolgen of niet en het wel of niet eens zijn met verzendkosten maar dat is uiteindelijk uw eigen keuze.
Wacht al 4 dagen op bestelling. Daarbij hanteert minicarparts een verzendbedrag van 9.95 bij post.nl een aandrijfriem zou zelfs brievenbuspakket kunnen zijn maar als ik deze als een gewoon pakket verstuur via postnl kost me dit maximaal 7 euro. Gratis verzending bij 150 euro. Er word dus al winst gemaakt op bestelprijs. Het is je weinig anderre keuze hebt voor nieuwe onderdelen te bestellen. Ik zou graag zien dat er normale verzendkosten gerekend worden.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de feedback!
Wees wijs koop hier niet. Hebben gewoon geen kennis
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Beste Martijn, We betreuren deze reactie. Onze service en kennis is juist waar wij voor staan. We hebben u daarom ook een goed advies gegeven om daarmee de juiste onderdelen te bestellen. Echter heeft u de kennis niet aangenomen en ontstaat er een hoop frustratie. Vervelend dat het zo is gelopen.