Rebuild Body Plan- Logo - Beoordelingen

Rebuild Body Plan

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden103 beoordelingen in totaal

1 jun 2024
Ik zie in deze hulpmiddelen eindelijk de rode draad van stabiel(er) gewichtsverlies. Naast verdwenen stille trek, is ook winkelgedrag anders. HET loopje van nootjes en, chips en andere snelvullers gaat nu naar "iets gezonds" Sweekend wél wat lekkers, Maandag weer 'Rebuilding' Bij mij werkt dit zeer goed, als 'n dagelijks lichtpuntje! Trots heeft weer betekenis, met een blijvend fijn gevoel. Mvg Peet

30 jun 2024
Na suppelementen te hebben gekocht aan 250€ nog niet eens een klein programma geven ivm spier opbouw, afvallen etc, komt nog eens 80€ boven op. Eerste en laatste keer

Beoordelingen voor Rebuild Body Plan

26 jun 2024
23 jun 2024

Slechte service

9 jul 2024
Mail contact gehad omtrent kado, niet gekregen. 1x en nooit meer.
19 jul 2024
1 jun 2024

Mijn ervaringen.

9 jun 2024
Goede producten. Jammer dat de levering wat langer duurt vergeleken met andere leveranciers. Zondag bestelt en donderdag ontvangen. Hier hou ik dan wel rekening mee.
31 mei 2024
Ik gebruik fat burner en cla heb geen honger gevoel en niet hyper,mits er geen feestdagen zijn en dhl de producten op tijd levert ben ik tevreden.
23 mei 2024

Erg tevreden!

Tevreden over de supplementen en het coaching plan bij Rebuild Body Plan. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar hoge kwaliteit supplementen!
27 mei 2024
Gebruik de producten al jaren zeer tevreden en ontvang vaak bij mijn bestellingen gratis een shake beker