UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

7.493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.890 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

11 feb 2024
dhl stuurt het pakketje naar service punt de klantenservice voorkomt door toch aan huis te laten bezorgrn hopenlijk morgen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! We zien dat u uw bestelling in huis heeft. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
30 apr 2024

Geen bezorging

In de mail staat dat het pakket door de brievenbus kon, ik zou een afhaalbericht krijgen en dat heb ik nog steeds niet.
30 apr 2024
Bedankt voor uw bericht. Helaas heeft uw zending door koningsdag vertraging opgelopen. Naar verwachting zal deze snel bezorgd worden. Mocht dit te lang gaan duren dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Communicatie en informatie over leveringstermijn is waardeloos. Uiteindelijk viel het mee maar moest er wel om vragen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Helaas waren uw producten niet op voorraad en we proberen zeker onze klanten dit via een email te laten weten. Onze excuses dat dit bij u niet gebeurt is. Met kleurrijke groet, Desirée
29 apr 2024
Op de website staat dat een artikel op voorraad is en dat blijkt niet zo te zijn. Ik kan nu al een week niet printen.
29 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is er vertraging bij onze leverancier en daardoor hebben we de producten niet op tijd op voorraad. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
31 mei 2024
Kleuren doet het goed maar de zwarte cartrides pakt de hp computer niet Op scherm is de zwarte inkt helemaal Leeg.
4 jun 2024
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel problemen ervaart met een van onze producten, maar we hebben inmiddels contact met u opgenomen om het probleem samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
17 jun 2024

Goede verzending, matige toner cartridges

Drum geeft lichte horizontale lijnen, orgineel cartridge is beter. Maar voor het doel zijn deze namaak bruikbaar.
3 mrt 2024
Krijg verouderde (lees: over datum) cartridges toegestuurd. Voor ruim €40,- voel ik me dan wel wat bedonderd.
11 feb 2024

Fout advies ondanks twijfel

Fout advies en blijven pushen om huismerk te nemen. Blijkt dus niet te gaan...weer gedoe met terugsturen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We proberen het altijd eerst op te lossen, maar helaas wil uw printer het huismerk niet. U heeft garantie en u krijgt dan ook het aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
HS
Herman S.
Dalfsen
De printer accepteerde geen geel,kon het niet detecteren en daarna wou de originele versie ook niet meer
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en lossen dit graag met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
24 mei 2024
Bezorger wachtte niet tot ik de deur opende en zette het pakketje na aanbellen voor de deur en vertrok
27 mei 2024
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat de bezorging niet helemaal gegaan is zoals u mag verwachten. We hebben dit inmiddels gemeld bij DHL. Onze excuses, neemt niet weg dat we u veel printplezier wensen. Met kleurrijke groet, Ton
28 okt 2023
De spuitmondjes zijn afgedekt met een plastic plaatje dat zich niet laat verwijderen, dus troep!!!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en u medegedeeld dat u deze plastic plaatjes nooit dient te verwijderen. Deze worden automatisch door de printer geperforeerd als u de cartridges in de printer plaatst. Met kleurrijke groet, Ton
24 mei 2024
ik heb vrijdag 2405 mijn bestelling ontvangen en heb ze op 2005 ingediend is dat niet wat lang .
27 mei 2024
Dank voor uw beoordeling. Helaas is uw zending langer onderweg geweest dan u normaal van ons mag verwachten, hiervoor ook onze excuses. Neemt niet weg dat wij u veel printplezier wensen. Met kleurrijke groet, Ton
ID
Ingrid D.
Beverwijk
18 mei 2024

Verkopen troep voor veel geld.

Niet gekregen wat ik bestelde en de troep welke ik nu heb gekregen hebben mijn printer gesloopt.
21 mei 2024
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en kijken graag met u mee. Inkt kan de printer niet kapot maken, dus wees gerust. Met kleurrijke groet, Desirée
Het pakket van de print papier is gescheurd. Alle 2 de pakketten, verder was het goed geleverd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh dat is natuurlijk vervelend als er bij onze vervoerder wat beschadiging ontstaat. Mocht het pakket zo gescheurd zijn dat deze niet meer bruikbaar is dan horen we dit natuurlijk graag. Ik heb u dan ook een email gestuurd. Met kleurrijke groet, Desirée
De kleuren foto,'s zijn niet mooi van kleur, sorry gelukkig hoef ik er niet teveel printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u niet volledig overtuigd bent van onze producten, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het probleem ervan te achterhalen. Met kleurrijke groet, Ton
10 nov 2023
Levering DHL heel slecht, zou tussen 10.00 en 15.00 geleverd worden. Kwam pas om 19.00 uur.
14 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat uw pakket wat vertraagd is geweest door onze vervoerder. Gelukkig heeft u deze nog wel dezelfde dag ontvangen en u kunt weer printen! Met kleurrijke groet, Desirée
Product was niet op voorraad, lange levertijd was balen. Op de aangegeven plek afgeleverd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling, en vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We hebben inderdaad een levering probleem gehad met dit product waardoor we niet de volgende dag konden leveren. Onze excuses hiervoor, we hopen dat u tevreden bent over de kwaliteit. Veel print plezieren kleurrijke groet, Erik
11 jun 2024
Het was een brievenbus pakketje, maar ik moest het bij een service punt van DHL ophalen.
Zeer slechte kwaliteit. Lijkt na 5 prints al leeg te zijn of print niet goed de kleuren.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Vervelend te vernemen. We hebben inmiddels per mail contact om u te helpen.
Het werd een dag later bezorgd dan bij de bestelling is beloofd. Verder prima hoor 😊
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Helaas door drukte bij onze vervoerder, zijn er wat vertragingen ontstaan. Gelukkig heeft u het de volgende dag ontvangen :) Met kleurrijke groet, Linn