smeedijzerenbeslag.nl- Logo - Beoordelingen

smeedijzerenbeslag.nl

969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.747 beoordelingen in totaal

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

Matige kwaliteit bijgeleverde schroeven Gietijzeren plafondhaak klein besteld. De bijgeleverd schroeven hadden een te ondiepe groef op de kop en draaiden snel kapot. De coating ging ook snel van de haken af door het uitschieten met de boormachine (door de schroeven). Haken zelf zijn stevig en van prima kwaliteit, de schroeven niet en heb ik weggegooid. In plaats daarvan heb ik eigen schroeven gebruikt.

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

21 okt 2023
Goed geregeld en snel bezorgd
1 jun 2024
Goed product. Keurig geleverd
Snelle levering en niet duur
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
17 apr 2024
Hallo, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de betaalbare prijs! We streven ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten aan te bieden tegen een goede prijs, met een snelle en efficiënte leveringsservice. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je positieve feedback en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Mooi beslag, snelle levering.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
17 apr 2024
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het mooie beslag en de snelle levering! Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snel geleverd en mooi product
Het idee dat iemand meedenkt.

Messing halen

Mooie haken! Snelle levering!
Prima bezorging, goed product
31 okt 2023
Kwaliteit en snelle levertijd
Mooi product, snel geleverd
perfect product and services
14 jan 2024
Goede service, snel antwoord
16 dec 2023
Goede kwaliteit en service.

Correcte service

Vlotte en correcte levering.
LH
Lisa H.
Tilburg
3 dec 2023
Snelle levering, goede prijs
9 nov 2023
snelle en correcte levering!
snelle levering goede prijs
22 okt 2023
Mooi product, snel geleverd!
21 okt 2023
Fijne service Netjes verpakt
10 okt 2023

Prachtig en goed materiaal en design

Fijne site, snel verzonden.