smeedijzerenbeslag.nl- Logo - Beoordelingen

smeedijzerenbeslag.nl

969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.747 beoordelingen in totaal

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

Matige kwaliteit bijgeleverde schroeven Gietijzeren plafondhaak klein besteld. De bijgeleverd schroeven hadden een te ondiepe groef op de kop en draaiden snel kapot. De coating ging ook snel van de haken af door het uitschieten met de boormachine (door de schroeven). Haken zelf zijn stevig en van prima kwaliteit, de schroeven niet en heb ik weggegooid. In plaats daarvan heb ik eigen schroeven gebruikt.

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

16 apr 2024
Alles was in orde
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
17 apr 2024
Hallo, Wat goed om te horen dat alles in orde was! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om ons te laten weten. Bedankt voor je feedback en fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Is allemaal prima.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
17 apr 2024
Hallo, Fijn om te horen dat alles naar wens is! Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback en we waarderen je vertrouwen in ons. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Netjes afgeleverd

Zeer positief