Goedkoopste Antivirus- Logo - Beoordelingen

Goedkoopste Antivirus

119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.697 beoordelingen in totaal

Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus, Dit loopt langs elkaar ??

Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd. Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd. Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes: - Laagste prijs garantie - bestelling standaard verzekerd - Niet goed, geld terug Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.

Beoordelingen voor Goedkoopste Antivirus

IM
ipie m.
enschede
16 sep 2024

doen wat ze zeggen ...en zeggen wat ze…

doen wat ze zeggen ...en zeggen wat ze doen
10 sep 2024
19 aug 2024
Nog geen software binnen gekregen dus?
21 aug 2024
12 aug 2024
Ik heb een bericht gestuurd van herroeping plicht maar niets meer vernomen
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
14 aug 2024
Hallo Harry, Ik heb het even voor je nagekeken. We hebben je op 21-07-2024 onderstaand antwoord gestuurd. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. We kunnen jouw bestelling helaas niet retournemen of terugbetalen. We leggen je graag uit waarom dit niet mogelijk is. Je hebt een product gekocht dat werkt met een speciale code. Deze code kun je vinden in je account op onze website. Met deze code kun je het product activeren en gebruiken. Je kunt zelf kiezen wanneer je dat doet, want de code blijft altijd geldig. Op 20-07-2024 om 15:46 uur heb jij de code gekregen. Dat betekent dat je het product te allen tijde kunt gebruiken. Daarna kun je het product helaas niet meer terugsturen, omdat we niet kunnen controleren of je de code al hebt gebruikt of nog gaat gebruiken. Dit is een regel die geldt voor alle producten die werken met een code. Voordat je je bestelling definitief maakt vragen we je akkoord te gaan met deze regel en krijg je de mogelijkheid de volledige retourvoorwaarden te lezen. Zo weten we zeker dat je op de hoogte bent van deze regel. Toen je je bestelling plaatste ben je akkoord gegaan met de retourvoorwaarden. De retourvoorwaarden zijn bij de wet geregeld. Je kunt hier meer over lezen op onze pagina Retourvoorwaarden. Je kunt ook kijken naar het Burgerlijk Wetboek, waar artikel 7:46d lid 4c over jouw situatie gaat. Of naar de pagina van de Consumentenbond over online en telefonische aankopen. We hopen dat je dit begrijpt en dat je toch plezier hebt van je aankoop. Als je hulp nodig hebt bij het installeren of gebruiken van het product, dan staan we voor je klaar. Je kunt ons altijd een bericht sturen via de mail op onze website. We helpen je graag verder.

Verlenging van Virusscan is niet eenvoudig geeft problemen

JV
JP V.
Heusden
de aankoopprijs was zeker goed, op mijn vraag bij de installatie kreeg ik een link naar norton, maar die konden mij ook niet helpen...

Een man en man een woord een woord

Een zeer gemakkelijke bestelprocedure en een snelle digitale levering van de licentiesleutel. Blij dat jullie de goedkoopste zijn. In mijn geval was dat trouwens in eerste instantie niet maar na mijn opgave/bewijs zijn jullie de belofte -zoals die in de voorwaarde staan- netjes en snel nagekomen waardoor ik in met de extra korting een mazzeltje had. Tot de volgende keer!
CR
claudia r.
heinsberg
8 nov 2023

Al 3 jaar tevreden klant

Ik ben al 3 jaar tevreden klant bij goedkoopste antivirus. Iedere jaar krijg ik ruim vooraf de mededeling wanneer mijn pakket afloopt en een goede aanbieding met extra korting voor de verlenging. Zeer tevreden over de webshop en afhandeling van de bestelling
25 nov 2023
Mc-afee Total protection snel (digitaal) binnen! Ging om een verlenging, was voor de eerste keer wel even uitzoeken hoe dit nu precies moest, ging niet helemaal vanzelf. De volgende keer zal het makkelijker gaan!

De moeite waard

Wat huiverig in eerste instantie gezien sommige reviews, maar het bestellen en activeren van Microsoft Office ging nagenoeg vlekkeloos en voor een voordelige prijs.
26 nov 2023

snel gevonden en geactiveerd

Het juiste product snel gevonden, betaald en mail met productsleutel ontvangen zodat activatie mogelijk is. En dat allemaal voor de laagste prijs.
16 nov 2023
met programma dik tevreden maar moest wel door schoonzoon gebeuren. Is voor een leek/oudere best ingewikkeld om uit te voeren!
22 nov 2023
Goedkoop en snelle levering. Codes werken altijd. Zeker aan te bevelen. Vele 10-tallen keren reeds gebruik van gemaakt.
CR
claudia r.
heinsberg

Goede webwinkel voor aanschaf van software

Goede extra aanbiedingen voor bestaande klanten. Op tijd informatie als een abonnement afloopt. Snelle levering
14 nov 2023
Dit is een topbedrijf! Had enkele vragen en binnen een uur een adequate oplossing....geweldige empathie!
7 nov 2023
Tijdig aangeven dat de licentie aan vervanging toe is. Prima prijs en goede uitleg en ondersteuning.
AK
Anita K.
Zwolle
7 nov 2023

Goedkoop, snel en eenvoudig

Goedkoop, makkelijk te bestellen en direct digitaal geleverd. Ook activering eenvoudig via een link.
TS
Thirza S.
Krimpen aan den IJssel
Werkt prima.Snel licentie binnen die goed werkt en lekker goedkoop.