habitatsolutions.eu- Logo - Beoordelingen

habitatsolutions.eu

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.012 beoordelingen in totaal

Eerste keer co2 besteld. Dus zou niet weten hoe het bij andere zou gaan. Maar ging super goed. Vond wel gek daf het naar afhaalpunt moest anders extra betalen maar opzich wel handig alleen de doos stelde niet veel voor was al half open toen ik hem uit pick up kluis haalde maar voor de rest was alles goed heb de flessen nog niet kunnen uit testen maar zal vast goed zijn

30 jun 2024
Voor alles een uitstekend alleen kwalijk dat hun systeem mijn 5 cijferige huisnummer niet accepteerde zodat ik vol betaalde en toch zelf nog bij dpd punt mijn pakket op moest halen. Raar want bij eerdere bestellingen liep alles goed

Beoordelingen voor habitatsolutions.eu

20 aug 2024

Geen verdere communicatie na probleem melding

Lieten weten dat we geen geur in huis konden creëren met het toestel en begonnen hierover te mailen. Echter geen reactie meer gekregen nadat we hun opties hebben geprobeerd
30 aug 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas was onze reactie inderdaad een dag later dan normaal. Inmiddels hebben we meerdere malen contact gehad en hebben we u gevraagd om uw apparaat terug te sturen zodat wij deze voor u na kunnen kijken en repareren. Tot op heden hebben we hier geen reactie meer op mogen ontvangen en hebben we ook het apparaat nog niet retour gehad. U gaf al aan dat u het apparaat inmiddels wel werkend had gekregen. Mocht u toch nog willen dat wij het apparaat voor u nakijken, kunt u deze natuurlijk alsnog opsturen. Mocht u nog vragen / opmerkingen hebben dan vernemen wij dat ook graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
30 jun 2024
2 jul 2024
Goedemorgen,, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over ons. Heel vreemd dat wij niet in staat waren om uw pakket correct te bezorgen. We zullen dit zeker intern nog oppakken om na te gaan wat hier gebeurd is. Vorige week waren er wel wat technische problemen met het aanmaken van de verzendlabels. Ik ben bang dat het hier voor u dan ook mis is gegaan. Onze excuses voor het ongemak en wij zullen dit intern opvolgen om het in de toekomst beter te doen. Hartelijk dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
Geïmporteerde beoordeling
Zeer ontgoocheld over dit bedrijf.Door fout van het afleverpunt zijn de flessen na enkele weken terug bij mij terechtgekomen met aan de andere kant factuur van Habitat.Volgens de klantendienst na de uitleg zou alles in orde komen mits terug opsturen van de flessen maar dat is buiten de facturatiedienst en José Blommers gerekend die in plaats van een kredietnota betaling met interesten enz. blijft eisen. Ik vind dit ongehoord en zeer klantonvriendelijk. "
18 apr 2024
Beste Roger, Bedankt voor het delen van jouw feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan. We willen graag uw zorgen serieus te nemen. U heeft op 1 februari jl. bij ons CO2 flessen besteld waarbij u heeft aangegeven dat u lege flessen binnen 2 weken na ontvangst van de nieuwe flessen zult terugsturen. Helaas hadden wij deze lege flessen op 6 maart jl. nog niet mogen ontvangen. Om deze reden bent u gefactureerd voor het leveren van de nieuwe flessen welke al in uw bezit waren. Voor de facturatie controleren wij altijd of het retourlabel welke door ons verstuurd is bij de bestelling gebruikt is. Deze was nog niet gebruikt hiermee gaan wij er dan ook vanuit dat u ondanks onze herinneringsmail verzuimd heeft om de flessen tijdig terug te sturen. Wij hanteren standaard 2 weken en zijn dan al vrij coulant om u 4 weken later pas te factureren. U heeft na ontvangst van de factuur de lege flessen toegezonden. Helaas is dit buiten de voorwaarde van 2 weken. U geeft aan dat u het retourpakket bij u retour is gekomen. Door de controle die wij expliciet hebben uitgevoerd op de retourflessen hebben wij gezien dat het retourlabel niet gebruikt is. Zou u ons alsjeblieft wat meer details kunnen geven over wat er precies is misgegaan zodat we dit kunnen oppakken en verbeteren? We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. We hopen dat u ons nog een kans wilt geven om u te laten zien dat we het beter kunnen doen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV