habitatsolutions.eu- Logo - Beoordelingen

habitatsolutions.eu

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden946 beoordelingen in totaal

3 jun 2024
Ik ben erg tevreden met de service van dit bedrijf. Ook het product die ik heb gekocht. Goed kwaliteit. Top!!!

Voor alles een uitstekend alleen kwalijk dat hun systeem mijn 5 cijferige huisnummer niet accepteerde zodat ik vol betaalde en toch zelf nog bij dpd punt mijn pakket op moest halen. Raar want bij eerdere bestellingen liep alles goed

Beoordelingen voor habitatsolutions.eu

5 jun 2024
Ze kunnen de spullen beter verpakken En de vervoerder kan er ook beter mee omgaan
Antwoord van habitatsolutions.eu
6 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen dit zeker intern opnemen om onze dienstverlening te verbeteren. Wij vullen onze dozen normaal gesproken op met extra papier om de producten goed te beschermen. Tijdens het transport hebben de pakketten het inderdaad helaas soms ook wel zwaar te verduren. Mocht er onverhoopt daardoor schade ontstaan zijn aan uw product dan verzoeken we u vriendelijk om hiervan melding te maken met een foto via info@habitatsolutions.eu zodat wij het verder op kunnen volgen met ons magazijn en de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV