Voor alles een uitstekend alleen kwalijk dat hun systeem mijn 5 cijferige huisnummer niet accepteerde zodat ik vol betaalde en toch zelf nog bij dpd punt mijn pakket op moest halen. Raar want bij eerdere bestellingen liep alles goed
Ze kunnen de spullen beter verpakken
En de vervoerder kan er ook beter mee omgaan
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
6 jun 2024
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen dit zeker intern opnemen om onze dienstverlening te verbeteren. Wij vullen onze dozen normaal gesproken op met extra papier om de producten goed te beschermen. Tijdens het transport hebben de pakketten het inderdaad helaas soms ook wel zwaar te verduren. Mocht er onverhoopt daardoor schade ontstaan zijn aan uw product dan verzoeken we u vriendelijk om hiervan melding te maken met een foto via info@habitatsolutions.eu zodat wij het verder op kunnen volgen met ons magazijn en de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Habitat Solutions BV