habitatsolutions.eu- Logo - Beoordelingen

habitatsolutions.eu

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.012 beoordelingen in totaal

Eerste keer co2 besteld. Dus zou niet weten hoe het bij andere zou gaan. Maar ging super goed. Vond wel gek daf het naar afhaalpunt moest anders extra betalen maar opzich wel handig alleen de doos stelde niet veel voor was al half open toen ik hem uit pick up kluis haalde maar voor de rest was alles goed heb de flessen nog niet kunnen uit testen maar zal vast goed zijn

30 jun 2024
Voor alles een uitstekend alleen kwalijk dat hun systeem mijn 5 cijferige huisnummer niet accepteerde zodat ik vol betaalde en toch zelf nog bij dpd punt mijn pakket op moest halen. Raar want bij eerdere bestellingen liep alles goed

Beoordelingen voor habitatsolutions.eu

Antwoord van habitatsolutions.eu
Beste heer Dooren, Bedankt voor de mooie score voor onze shop en uw uitgebreide toelichting op uw ervaring met de CO2 wisselservice. Wij hanteren inderdaad een verschillende tarief voor levering naar een DPD punt dan naar een huisadres. Dat komt omdat wij de werkelijke kosten 1op1 doorberekenen en DPD hiervoor een ander tarief hanteert. Zo proberen we onze prijzen zo scherp mogelijk te houden en betaalt u nooit teveel. Wat vervelend om te lezen dat de doos al half open was. Dat hoort natuurlijk niet. Gelukkig was de zending dan verder wel intact. We zullen in ons magazijn nog even aangeven dat er extra goed opgelet wordt met het tapen van de dozen. Bedankt voor uw feedback en we hopen u snel weer terug te zien in onze shop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
30 sep 2024
1 okt 2024
Beste heer Van de Wijngaart, Hartelijk dank voor de mooi 4 sterren voor onze shop en dienstverlening. Fijn dat u tevreden bent met de waterdispenser. Mocht u feedback willen delen met ons waarmee we de volgende keer het nog beter kunnen doen dan vernemen wij dat graag. We zien u graag weer terug in onze shop in de toekomst! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
25 sep 2024
26 sep 2024
Beste heer Schutten, Hartelijk dank voor de mooie score voor onze shop. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw luchtreiniger. Mocht u nog vragen hebben over de werking of het gebruik van de luchtreiniger dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
24 jul 2024

Vriendelijk en snel

Vriendelijk te woord gestaan Snelle levering. Heel klein minpuntje was dat de beschrijving niet helemaal klopte. Hierdoor heb ik een duur apparaat gekocht wat ik niet gedaan had als de beschrijving juist geweest was.
13 aug 2024
Beste Patricia, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de ondersteuning die u heeft ontvangen en onze snelle levering! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Als we u op een andere manier van dienst kunnen zijn, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions B.V.
22 jul 2024
Duidelijke communicatie en snelle bezorging.
30 jul 2024
Goedemorgen Manon, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze duidelijke communicatie en snelle bezorging. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het is fijn om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Als u verder nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
18 jul 2024
Ik ben goed te woord gestaan
30 jul 2024
Beste Marian, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de ondersteuning die u heeft ontvangen! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Als we u op een andere manier van dienst kunnen zijn, helpen we u graag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions B.V.
17 jul 2024
Correct en vlot
30 jul 2024
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de levering van uw filters. Uw feedback is erg waardevol voor ons, en we streven er altijd naar om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Als er specifieke punten zijn waarop we kunnen verbeteren om u een 5-sterren ervaring te bieden, horen we dat graag. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions B.V.
13 jul 2024
Laate levering
15 jul 2024
Beste Uslu, Dank u wel voor uw feedback! Het is jammer om te horen dat uw bestelling later is aangekomen dan gepland. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We zullen ons uiterste best doen om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. We hopen dat u desondanks tevreden bent met uw bestelling en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
9 jul 2024
Goede service
11 jul 2024
Beste heer Kluitenberg, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn te lezen dat u onze service waardeert. We hopen u een volgende weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
29 jun 2024
2 jul 2024
Beste mevrouw Faber, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
14 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Februari 2022 een Aqua Optima Aurora 3-in-1 waterdispenser gekocht bij habitat solutions. Na iets meer dan een jaar veroorzaakt het apparaat kortsluiting. Bij contact met de firma is er alleen een coulance regeling waarmee ik 47% korting krijg op een nieuw apparaat. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Naar mijn mening mag een dergelijk apparaat niet op een dergelijke manier zo snel defect raken en dan niet meer onder een garantie of regeling vallen waarbij deze kosteloos vervangen wordt. Na overleg is er uitgekomen dat het apparaat toch vervangen wordt door een nieuw toestel én dat de garantietermijn uitgebreid wordt naar twee jaar. Als je als bedrijf met dit soort aanpassingen reageert op een klacht van een klant dan verdient dat een compliment wat ik bij deze dan ook geef. De nieuwe waterdispenser staat ondertussen bij ons weer zijn werk te doen.
16 jun 2024
17 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn u een volgende keer graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
8 jun 2024
10 jun 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
1 jun 2024
4 jun 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions