habitatsolutions.eu- Logo - Beoordelingen

habitatsolutions.eu

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden946 beoordelingen in totaal

3 jun 2024
Ik ben erg tevreden met de service van dit bedrijf. Ook het product die ik heb gekocht. Goed kwaliteit. Top!!!

Voor alles een uitstekend alleen kwalijk dat hun systeem mijn 5 cijferige huisnummer niet accepteerde zodat ik vol betaalde en toch zelf nog bij dpd punt mijn pakket op moest halen. Raar want bij eerdere bestellingen liep alles goed

Beoordelingen voor habitatsolutions.eu

3 jun 2024

Ik ben erg tevreden met de service.…

4 jun 2024
Beste Heather, Bedankt voor uw bericht. Fijn te lezen dat u onze service waardeert en te spreken bent over de kwaliteit van de geleverde waterfilterkan en filters. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
6 jun 2024
Onze bekers voor het schoolfeest netjes verpakt en optijd gekregen.
7 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve review... En veel plezier op het schoolfeest! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
produkt zoals beschreven & snelle levering
Antwoord van habitatsolutions.eu
Beste Peter, Dank u wel voor uw lovende woorden. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
YD
yvan d.
harelbeke ( belgie)
6 jun 2024
Volgende dag geleverd
7 jun 2024
Beste Yvan, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u onze snelle levering waardeert. Wij hopen u een volgende keer ook weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
8 jun 2024
zou het niet weten
10 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat onze service naar tevredenheid is. We helpen u graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
18 jun 2024
Snel geregeld
Antwoord van habitatsolutions.eu
Beste Allan, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u onze snelle levering op prijs stelt. Wij hopen u een volgende keer ook weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
Antwoord van habitatsolutions.eu
Beste Jean, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
Antwoord van habitatsolutions.eu
Beste Linda, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
Antwoord van habitatsolutions.eu
Beste Jean, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons deugd om te horen dat u tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
16 jun 2024
17 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn u een volgende keer graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
13 jun 2024
14 jun 2024
Beste, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat onze service naar tevredenheid is. We helpen u graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
8 jun 2024
10 jun 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
21 mei 2024

Betrouwbare shop

Ik bestel hier al jaren naar volle tevredenheid. Betrouwbare shop en deskundig advies.
21 mei 2024
Beste Marcel, Bedankt voor uw beoordeling en het vertrouwen door de jaren heen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
27 mei 2024
Lekker een jaarvoorraad waterfilters, voordelig en snel verzonden.
4 jun 2024
Beste Willem, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
GV
Gerrit V.
Enschede
27 mei 2024
4 jun 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
18 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Klantendienst bood een goede oplossing na contact
14 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Februari 2022 een Aqua Optima Aurora 3-in-1 waterdispenser gekocht bij habitat solutions. Na iets meer dan een jaar veroorzaakt het apparaat kortsluiting. Bij contact met de firma is er alleen een coulance regeling waarmee ik 47% korting krijg op een nieuw apparaat. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Naar mijn mening mag een dergelijk apparaat niet op een dergelijke manier zo snel defect raken en dan niet meer onder een garantie of regeling vallen waarbij deze kosteloos vervangen wordt. Na overleg is er uitgekomen dat het apparaat toch vervangen wordt door een nieuw toestel én dat de garantietermijn uitgebreid wordt naar twee jaar. Als je als bedrijf met dit soort aanpassingen reageert op een klacht van een klant dan verdient dat een compliment wat ik bij deze dan ook geef. De nieuwe waterdispenser staat ondertussen bij ons weer zijn werk te doen.
28 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima service snelle levering en de prijs is okay
15 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima, goede service,prima kwaliteit.