Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.859 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

25 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goed, maar toch op het eind een domper
16 jul 2024
13 jul 2024
top
17 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
We hebben geboortekaartje besteld en toen ze binnen kwamen, zat op meer dan de helft van de kaartjes een kleine beschadiging. Dit is uiteindelijk goed opgelost, maar wel een beetje jammer dat het niet gecheckt is voordat het naar ons verstuurd werd.
11 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
goede service, genoeg keuze en vele mogelijkheden om een eigen design te maken
10 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijke manier om je kaartje te ontwerpen. Veel aanbod van mooie kaartjes.
26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Helemaal goed gekomen mooie kaart
8 jun 2024
4 jun 2024
4 jun 2024
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn erg trots en blij met ons geboorte kaartje en geboorte bord. Vind het zo leuk dat het bij elkaar past als een soort van set. Het bord is voor ons ideaal, want we wonen in een appartement. Door het bord aan het raam te plakken kon iedereen zien dat onze dochter geboren is!Waar wij ook erg tevreden over zijn is de snelle levering en communicatie. Dit verliep allemaal heel erg soepel en goed! Verder hebben wij van onze vrienden en familie veel complimenten mogen ontvangen over onze geboorte producten. Dat is natuurlijk ook erg leuk!
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het proefkaartje was super maar er was een drukfout bij het uiteindelijke ontwerp. Dit is meteen super opgelost door het team! We kregen binnen een paar tellen al een mail terug waarin werd aangegeven dat we de kaartjes opnieuw zouden ontvangen. Erg blij met het eindresultaat en de goede service!