Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.854 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Het perfecte geboortekaartje

Antwoord van Made for Moments
28 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring rondom de bestelling van de geboortekaartjes. We nemen jouw feedback ten harte. Weet dat we in de toekomst weer graag voor je klaarstaan. Met vriendelijke groet, Sofieke Made for Moments
2 sep 2024

Een geruime keuze uit prachtige kaarten!

Een geruime keuze uit prachtige diverse kaartjes. Nog leuker is het dat je in de stijl van je kaartje andere artikelen kan aanschaffen zoals een tegeltje. Verder onwijs te spreken over de klantenservice. Er kwam drie kaarten niet goed aan en dit is direct rechtgezet met vervangende kaartjes. Heel erg blij met Made for Moments!
Mooie kwaliteit van kaarten. Wij hadden gekozen voor Parelmoer, dit was prachtig en paste helemaal bij ons bruiloftsthema. Ontwerp wat wij in ons hoofd hadden is met hulp van madeformoments super mooi geworden! Enorm vriendelijk en goed geholpen bij alle vragen die wij hadden.
GD
G. D.
Vlaardingen
alles liep gesmeerd. Kregen nog voorbeelden bij onze proefdruk. Zou ook fijn zijn om de proefdruk op verschillende soorten papier te kunnen laten maken, dan zie je gelijk het verschil. Maar wij zijn super tevreden. Snelle levering ook.
30 aug 2024

Betrokken bedrijf bij klant en bestelling

Super fijn dat jullie kritisch naar mijn bestelling keken en hem in de wacht zetten bij verdenking op een foutje van mijn kant. Echt maat werk! Hierdoor kon ik de bestelling nog aanpassen en had ik in een keer de juiste bestelling.

Top service!

Ik kan niks anders zeggen dan dat de service boven gemiddeld is. De bestelling was in eerste instantie niet helemaal in orde maar ze hebben er echt alles aan gedaan om alles netjes op te lossen. Erg tevreden met mijn bestelling.

Super voor geboortekaartjes!

Het was heel fijn om het geboortekaartje van onze zoon bij Made For Moments te maken en bestellen. Er zijn veel mogelijkheden met het zelf ontwerpen van een kaartje. En een super snelle levering! Heb eigenlijk geen min punten.
Eigen kaartje ontwerpen ging heel gemakkelijk. Veel opties en makjekijk te gebruiken programma. Kon alleen kiezen tussen twee verschillende papiersoorten, iets meer opties was leuk geweest.

Trouwkaarten zeer tevreden.

Trouwkaarten uitgezocht en zelf aangekleed. Ging eenvoudig en na de proefdruk wat hersteld (eigen foutje). Ruim binnen de levertijd alles binnen. Netjes, goed verzorgd. Betaalbaar.
30 aug 2024

Snelle levering, top service en mooie kwaliteit.

Iedere bestelling heb ik altijd even gebeld voor extra hulp, lay-out, aanpassingen, top service. Top kwaliteit, kortom aanrader. Team Madeformoments staat voor je klaar.
30 aug 2024
Goede kwaliteit en heel snel geleverd. Ik had nog wat vragen en ze waren telefonisch makkelijk bereikbaar mét de juiste antwoorden. Ik bestel hier volgende keer weer!
30 aug 2024
Goede service. Een verbetering zou kunnen zijn: controle of de print goed is. Bij bestelling via laptop, kun je niet goed zien hoe de werkelijkheid is.

Blij met de trouwkaart

Ontzettend blij met onze trouwkaart. We hebben alleen zelf heel stom een duidelijke spelfout gemaakt. Jammer dat hier geen extra controle op is.
30 aug 2024
Onze trouwkaarten waren prachtig in orde. De geloftenboekjes waren wat gekreukt maar we kregen direct gratis nieuwe opgestuurd.
29 aug 2024

Goede hulp gekregen

Hulp gekregen bij de kleur van het kaartje, nadat de kleur die ik eigenlijk wilde niet aangeraden werd ivm mindere kwaliteit.
23 aug 2024

Mooie proefdruk

Een proefdruk inclusief verschillende papiersoorten en enveloppen werd snel verzonden en zag er mooi verzorgd uit.
30 aug 2024
Super mooie dingen gemaakt heel blij mee! Ze zijn super vriendelijk als je een probleempje hebt. Top top top
30 aug 2024
Wat zijn het mooie producten, zeg... Gaan we onthouden voor toekomstige aankondigingen, feestjes etc.
3 sep 2024
De levering werd correct geleverd. Goed verpakt en het drukwerk voldeed aan alle verwachtingen.
Prachtige uitnodiging geworden, mijn dochter is superblij met het mooie holografische folie.