Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.859 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Top! Ik heb Made for Moments vooral gebruikt voor al het drukwerk voor onze bruiloft. Made for Moments heeft veel verschillende en ook mooie producten, die ook veel ruimte voor eigen creativiteit bieden, mocht je daar zin in hebben. Ook de klantenservice is erg vriendelijk en snel
27 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Meerdere ervaringen gehad en de eerste ervaringen waren heel positief. Hele goede kwaliteit van kaarten en luxe uitstraling. De laatste grote bestelling heeft helaas lang op zich laten wachten en was 4 werkdagen te laat geleverd. De communicatie hierover was wel prima.
29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Er waren wat problemen met de gouden print.Veel kaartjes hadden vlekken of putjes. In de proefdruk was dit niet het geval. Dus was wat teleurgesteld maar we hebben heel goed contact gehad met de klantendienst en werden gecompenseerd.
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Leuke designs, makkelijk te maken. Jammer dat mijn bestelling onvolledig aankwam ondanks alles wel samen verstuurd zou zijn. Maar dankzij een vlot contact werd het ontbrekende deel later nog opgestuurd.
16 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Positieve ervaring. Bestelling was niet compleet bij ontvangst. Dit werd snel en netjes opgelost! Tevreden met de bestelling en krijgen alleen maar complimenten over het mooie en leuke kaartje!
17 mei 2024
Beste Jessica,Wat leuk te vernemen dat je complimenten over jullie prachtige kaartje hebt gekregen. Goed te horen dat we de kans hebben gekregen het recht te zetten en we samen de bestelling positief af hebben mogen ronden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
17 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele goede service; ik had een verkeerd pakket ontvangen en jullie reactie, oplossing en persoonlijke betrokkenheid was super.Daarnaast was ik erg blij met de kaartjes en de snelle levering.
21 mei 2024
Beste Marije,Bedankt voor de prachtige review en verbeterpunt!Weet dat wij met team vormgevers werken, die je graag helpen, of het nu gaat om kleuraanpassingen (in de editor zit namelijk een kleurenpallet waarmee je alle kleuren die je maar kunt bedenken kunt selecteren) of het toevoegen/ verwijderen van afbeeldingen.Veel plezier met het versturen van de prachtige vormgegeven kaartjes!Met vriendelijke groetCarlaTeam Made for Moments
29 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Made for Moments heeft veel mooi aanbod aan kaarten voor speciale gelegenheden. De kwaliteit is over het algemeen goed en de levering was vrij snel. Over bijna alles tevreden geweest.
29 apr 2024
Beste Chiara,Bedankt voor je mooie review, super om te horen dat je over bijna alles tevreden bent!Weet dat wanneer er vragen of opmerkingen zijn, dat wij als team klaar staan om je te helpen. Als je nog terug wilt komen op jouw genoemde verbeterpunt, horen we dat graag!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel fijn dat we een proefdruk konden bestellen van onze trouwkaart. We kregen een pakketje met de kaart, maar ook goede aanvullende informatie en een persoonlijk berichtje.
23 apr 2024
Beste Gideon,Bedankt dat je jouw ervaring deelt. Fijn te vernemen dat de jullie het persoonlijk bericht konden waarderen. Weet dat we ook in de toekomst graag voor jullie klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden over service. Vlot.mooie designs.Jammer dat er geen hoeveelheidskorting is. Of je nu 1 kaartje of 200 kaarten laat drukken, geen korting. Duurdere kaartjes.
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaarten, kwalitatief goed en daardoor was de prijskwaliteitsverhouding prima. Verzending vond ik wel aan de prijs voor een brievenbuspakketje
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaarten, snel geleverd. Enige dat bij het vouwen van de kaarten het randje meteen scheurde. Dit met eerdere kaarten van jullie niet gehad.
Antwoord van Made for Moments
Beste Manon,Bedankt voor je mooie review!Wat jammer dat de vouwrand scheurde, dat is natuurlijk niet de bedoeling en lossen we graag voor je op. Onze klantenservice heeft jou vast een mail gestuurd en we hopen graag van je te horen.Met vriendelijke groeten,Sanne
Geïmporteerde beoordeling
Is een mooi kaartje geworden maar het proces is niet helemaal naar behoren verlopen. Na dit gemeld te hebben is er een nette oplossing gekomen.
18 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooi geboortekaartje, heel blij mee! Er was een kleine fout met randen snijden. We hebben toen gratis een nieuwe druk ontvangen, heel fijn!
Geïmporteerde beoordeling
Hele goede service. De kaart is precies wat ik ervan had verwacht. Proefpakket vond ik ook heel waardevol om tot mijn eind keuze te komen
12 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
het waren mooie kaarten. De verzending ging niet helemaal volgens de planning maar ook dit is vervolgens snel opgelost.
7 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
We hebben een erg mooie kaart voor onze bruiloft gemaakt met Made for Moments. Veel positieve reacties erop gekregen!
Geïmporteerde beoordeling
Zowel voor mijn eerste als voor (nu) mijn tweede zoon het geboorte kaartje besteld. Ruime keuze, mooie kaartjes.
Geïmporteerde beoordeling
prima ervaring en vooral de proefdruk is mooi, ik heb daarna nog aanpassingen gedaan op basis van de proefdruk.
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Helaas een tiental kaartjes ontvangen met drukschade. Goed opgelost! Maar moet niet kunnen voor deze prijzen.
7 mei 2024
Beste Sanne,Bedankt voor het delen van je recensie. Nogmaals onze oprechte excuses, helaas waar mensen werken worden fouten gemaakt. Uiteraard doen we alles binnen ons kunnen om dit zo correct mogelijk te herstellen. Goed te horen dat we het naar tevredenheid met jou hebben mogen oplossen.Weet dat we ook in de toekomst graag weer voor je klaarstaan!Met vriendelijke groet,SofiekeMade for Moments
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Welkomsbord besteld voor onze bruiloft. Super mooi bord geworden, helemaal zoals aangevraagd! Heel blij mee.