Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.859 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie tool, opties. Goede service. Alleen jammer dat de helft van de kaarten een drukfout hadden.
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super blij met ons kaartje, is erg mooi geworden. Ik vond alleen de verzending heel lang duren.
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer vlotte levering. Mooi gedrukte kaarten. Doen wat ze beloven.Zeker een aanrader !
3 mei 2024
Beste Maarten,Bedankt voor de waardevolle review!De aangegeven verbeterpunten voor wat betreft tekst selecteren, hadden we graag aan je toegelicht. Wij beschikken namelijk over een heel team vormgevers die je daarbij kunnen ondersteunen of zelfs maatwerk voor je klaar kunnen zetten.Mocht je in de toekomst daarom nog vragen hebben, bel of mail ons gerust, we helpen je graag!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Site werkte niet altijd optimaal via de telefoon. Ik vond het wel prijzig.
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Leuke manier om de zwangerschap aan te konden met dit mooie kerstkaartje
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zoveel mogelijkheden, inspiratie en ideeén. Erg blij met het resultaat!
1 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling kaart ? Ik ben doof vriend Steve hoor Amerika of Hollands.
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooi kaartje zoals zij dat voor ogen hadden met hele snelle levering
Geïmporteerde beoordeling
Super mooie kaarten, fijn aanbod om er zelf iets leuks van te maken
Antwoord van Made for Moments
Beste Laura,Bedankt voor de prachtige review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!Super om te horen dat je de collectie zo mooi vindt, jullie hebben dan ook echt prachtige kaartjes ontworpen!Voor wat betreft kosten en korting, wij hanteren altijd een staffelkorting. Dat houdt in, des te meer kaartjes je bestelt, hoe hoger de korting wordt. In de bestelling zie ik ook dat die korting bij jullie is verrekend.Laat het ons gerust weten als er nog vragen zijn en veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groeten,CarlaTeam Made for Moments
21 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goed. Duidelijke en vriendelijke communicatie en prachtige kaarten.
Antwoord van Made for Moments
Beste Stephanie,Bedankt voor je prachtige review en complimenten!Ik lees ook jouw opmerking over het bewerken via een telefoon in de editor. Het zou beide goed moeten functioneren, zowel bewerken op een telefoon als op een laptop. Als dat in de toekomst eventueel nog vragen oplevert, bel of mail ons dan gerust, wij helpen je graag!Veel plezier met het versturen van de prachtige kaartjes!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede ervaring met het maken van onze huwelijks uitnodigingen
Geïmporteerde beoordeling
Leuke dresscode kaartjes voor er bij te doen bij de trouwkaarten.
Geïmporteerde beoordeling
Uitgebreide mogelijkheden in design en bijkomende accessoires.
8 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Uitnodigingen gemaakt voor diamanten bruiloft schoonouders
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ervaring is prima. Makkelijk te bestellen, snel in huis.
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk in gebruik, mooi eindproduct en snelle service
20 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goed. Mooie kaartjes en fijn programma om te bewerken.
Geïmporteerde beoordeling
Mooie voorbeelden waar je zelf je draai aan kunt geven.
7 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Top producten en veel flexibiliteit voor eigen designs
klantvriendelijke benadering, zorgvuldigheid, aandacht