sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden226 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

Heel slecht,heb een verkeerde kleur gekregen een hoeslaken . Het telefoonnummer klopt ,dus kan er niets mee.

Beoordelingen voor sofiben.com

25 nov 2023
We moeten hem nog gebruiken. Is net binnen.
25 nov 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 4 sterren. We gaan ervan uit dat het Sofiben dekbedovertrek u zal bevallen. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
19 sep 2023

prijs/kwaliteit

mooie produkten en goed persoonlijk contact.
20 sep 2023
Goedemorgen Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop
17 apr 2024
altijd corect netjes verpakt en juiste maat
22 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
DW
Diane W.
Wechelderzande
Correcte levering en zeer goede kwaliteit
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u heel veel plezier van uw aankoop.
Prima zoals het hoort snel en simpel
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Een zeer snelle en correcte levering!
Antwoord van sofiben.com
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat het ook in deze tijd snel is geleverd. Ik wens u veel plezier met uw aankoop
4 mei 2024
Zeer behulpzaam en accurate adviezen
4 mei 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. We proberen de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Fijn dat dit bij u gelukt is.
Kwaliteit van de stof en afwerking
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 4 sterren. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de stof en afwerking. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Uitstekende kwaliteit en service.
Antwoord van sofiben.com
Snelle levering en goede service
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
8 sep 2023
Snel bezorgd, uitstekend product!
11 sep 2023
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Zeer snel en correct geleverd.
25 sep 2023
Top kwaliteit en top service!!!
26 sep 2023
27 apr 2024
Het opmaak gemak dmv de rits.
27 apr 2024
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is inderdaad een stuk gemakkelijker. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Tweede paasdag bij u geweest fijn geholpen en een mooi concept met 3zijdige rits zelfs een man alleen kan z’n bedje nu opmaken bedankt voor de fijne service

Tweede paasdag bij u geweest
Antwoord van sofiben.com
Goedenavond heer en mevrouw van der Galiën, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Gelukkig had u van tevoren gebeld en hebben wij de afspraak gemaakt op tweede paasdag. Ik ben blij dat alles naar wens is en wens u nog veel plezier met uw aankoop.

Aanrader

Gemak van opmaken door rits
27 apr 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ja de doorlopende rits over 3 zijden in het Sofiben dekbedovertrek is inderdaad super handig. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
JG
J.D. G.
Rotterdam
23 apr 2024
Service en klantbehandeling.
24 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat u de service en de klantbehandeling zo goed waardeert. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Snelle en goede levering
23 apr 2024
Denken mee met de klant.
24 apr 2024
Het matriaal en de rits