snoozzz.com- Logo - Beoordelingen

snoozzz.com

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60 beoordelingen in totaal

4 aug 2024
Kussens en hoezen zijn van goede kwaliteit! Heel blij met deze aankoop en zou ze dan beiden ook zeker aanbevelen en zelf opnieuw kopen! Kussens zijn echter niet helemaal gevuld, maar gelukkig kun je de vulling bij bestellen! Hoe de vulling geleverd wordt en hoe je het kussen thuis moet vullen, waardeloos om eerlijk te zijn.. Hele huis onder de rommel, niet waar je op staat te wachten als je hoog zwanger bent. Met het opruimen ben je wel even ziet gezien het vulmateriaal.. Fijner zou zijn wanneer de kussens gewoon volledig gevuld geleverd worden aangezien deze al niet goedkoop zijn.

Het zwangerschapskussen wordt heel snel slap. Hierdoor moest ik als snel nieuwe vulling bestellen. De bezorgkosten zijn hoog. Daarnaast was het vullen van het kussen met de nieuwe vulling een onding: overal lagen bolletjes die overal vastplakken. Dit kan beter vooral gezien de hoge prijs van het kussen.

Beoordelingen voor snoozzz.com

9 aug 2024
28 jun 2024
Zal eens eerst wachten tot ik na een week een bestelling binnekrijg , überhaupt verzenddetails, voor ik een correcte score kan geven….
Antwoord van snoozzz.com
4 jul 2024
Beste Phillip, Wat leuk dat je een zwangerschapskussen voor je vrouw hebt besteld :) Je had per ongeluk 2 artikelen besteld, er zat nog een kussen in je mandje wat niet op voorraad was. Gelukkig hebben we dat mooi op kunnen lossen en heb je het zwangerschapskussen ontvnagen wat je wenst. We wensen jullie heel veel plezier met je aankoop! Groet van Jeanette van Snoozzz