tackmasters.nl- Logo - Beoordelingen

tackmasters.nl

342 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden425 beoordelingen in totaal

11 okt 2023
Goede materialen, snelle bezorging, prima klantcontact met name door ons vaste contactpersoon, Dennis.

8 sep 2023
Producten en prijs van trackmasters zijn prima. Hun verzendpartner (DHL) is deze keer zeer traag. Maandagavond spullen besteld, door trackmasters dinsdag keurig verzonden. Is nu vrijdag nog steeds niet geleverd door DHL. Kan nog 1 a 2 dagen duren

Beoordelingen voor tackmasters.nl

5 nov 2023
Ik heb niks ontvangen dus slecht
Antwoord van tackmasters.nl
Is het een idee om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice om te controleren wat er (eventueel) niet goed is gegaan met uw bestelling? Mocht er iets mis zijn gegaan, komen we uiteraard direct met een oplossing. 📦
Bezorgen wat besteld is!!!
24 okt 2023
Mocht u specifieke verbeterpunten voor ons hebben, horen we ze natuurlijk graag. 📞 Desalniettemin, dank voor de review.
Antwoord van tackmasters.nl
Toelichting mist! Graag maken we de (volgende?) Tackmasters Ervaring 4- of 5-sterrenwaardig. 🙋