Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
28 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof.
Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen.
Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis.
De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal.
Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld.
Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden.
Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn..
Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen.
We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt.
Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.
Vous pourriez veiller au respect des délais de livraison plutôt que de devoir annuler et rembourser une commande. Ce qui m'est les client dans l'embarras.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
26 aug 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops.
Het spijt ons te horen dat uw bestelling geannuleerd moest worden vanwege leveringsproblemen bij de fabrikant. We begrijpen goed dat u ontevreden bent.
We hebben u al nog een persoonlijk bericht gestuurd. We horen graag van u en wensen u een fijne dag.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Uw Berger Team
10 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Niet mogelijk om artikelen te retourneren in fysieke winkels.
Omslachtige manier van retourneren.
Trage beantwoording op vragen
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
12 aug 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback.
Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure.
We streven ernaar om onze processen zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Uw feedback helpt ons om de nodige verbeteringen door te voeren, zodat het retourneren in de toekomst soepeler verloopt.
Wij doen altijd ons best om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. We zijn ons ervan bewust dat snelle communicatie essentieel is en werken eraan om onze responstijden te verbeteren.
We zien dat u echter al in contact staat met ons serviceteam. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
7 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Ligbed besteld met kortingscode. Stoel word verzonden door GLS. Doos is bij aankomst compleet beschadigd en dicht getaped met herstel tape van GLS. Goede hoop dat ligbed ongehavend zou zijn echter was zelfs die beschadigd, zat niet meer in zijn hoes en de verpakking met montage materialen ontbrak zelfs. Contact gezorgd met Berger. Kreeg na twee dagen antwoord en een retourbon om het product te retourneren. Helaas geen nieuwe kortingscode. Toch op opnieuw het ligbed besteld die overigens in goede orde ontvangen is. Echter het geretourneerde ligbed is al een week geleden ontvangen door Berger maar het blijft stil. Gisteren maar een mail aan gewaagd. Nu hopen op snelle afhandeling en creditatie.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
8 jul 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops.
Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling. Daarnaast bieden wij onze excuses aan voor het veroorzaakte ongemak door onze partner leveringsdienst.
Wat uw retourzending betreft, kunnen we zien dat deze al in ons magazijn is aangekomen en dat ook de terugbetaling al heeft plaatsgevonden.
In een persoonlijk bericht hebben wij u hierover meer informatie gestuurd.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Het Berger team
3 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Het product was helaas beschadigd. Geprobeerd contact te zoeken met de klantenservice maar deze is alleen via mail of contactformulier te bereiken en het duurt een paar dagen voordat je reactie krijgt. Uiteindelijk hebben we het retouretiket gekregen en konden we het product retourneren, maar het is allemaal onnodig gecompliceerd en tijdrovend.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
4 jul 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops.
Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling.
We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen.
Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met de actuele status van uw bestelling/retourzending en horen graag van u.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Het Berger team
De verpakking was beschadigd. Als je wat je koopt als cadeau geeft, is dat niet zo fraai.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
26 jul 2024
Beste klant,
Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops.
Het spijt ons dat de levering niet goed verlopen is.
Wij willen u graag verder helpen en hebben u een persoonlijk bericht gestuurd.
Wij zouden het zeer op prijs stellen van u te horen.
Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Uw Berger Team
16 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Op 6 dec bestelling gedaan na bijna 3 weken bericht dat het waarschijnlijk 24 jan geleverd gaat worden PFFFF
Op 6 dec. een bestelling gedaan , die volgens de site op voorraad waren, dan verwacht je dat dit dezelfde week geregeld wordt. Na ruim een week kreeg ik een berichtje , dat er niet genoeg op voorraad was en dat dit zo vlug mogelijk verstuurd zou worden, na 2 weken een berichtje dat het 24 januari wordt, ze zouden de ene die ze wel hadden meteen verzenden, nu 21 dec helaas nog niets ontvangen, terwijl ik aangegeven heb er heel erg op te wachten, jammer dat Maakt op BergerGEEN INDRUK.
Geen goede start van Berger, ik wilden nog meer zaken gaan bestellen, maar wacht daar even mee natuurlijk.
Je moet wel meteen betalen als je iets besteld, maar het leveren laat toch wel op zich wachten.
Zeer slechte zaak.
Heb inmiddels elders besteld en al binnen.
Berger zal iets moeten gaan doen als ze me als klant willen behouden.
Dit is reeds de 2e x dat me dat bij deze firma over komt.
Misleidende reclame ????
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
22 dec 2023
Beste klant,
Wij betreuren de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling bij Berger. Goed nieuws: uw bestelling is verzonden. U vindt alle relevante verzenddetails in de e-mail die we zojuist naar u hebben gestuurd.
We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd uw producten te ontvangen en bieden onze excuses aan dat dit niet het geval was. We nemen uw feedback serieus en werken eraan om onze service te verbeteren.
Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te ondersteunen.
Met vriendelijke groet,
Het Berger team
19 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Eufab Bikelift besteld op 4 maart, levering begin april
Eufab Bikelift besteld op 4 maart en direct betaald. Artikel was 'op voorraad' met een levertijd van 3-5 dagen. Inmiddels moet ik via de site vernemen dat levering is voorzien in week 14 (begin april)
Die vertraging van 3-4 weken had Berger moeten melden, maar zowel bij bestelling als daarna heb ik daarover tot nog toe niets gehoord. Bij navraag melden ze alleen iets over een magazijn buiten hun magazijn.
Dus Berger, de communicatie op dit punt kan veel beter.
Beoordeling melden
24 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakketje al weken onderweg
Na twee keer formulier ingevuld eindelijk antwoord dat je pakketje nog niet binnen is. Dan moet je een formulier met 4 regels invullen wat ze zelf ook kunnen en niet nodig is om een onderzoek naar een pakketje te starten. Nu weer een dag verder voor je antwoord krijgt. Middels dus een week verder en nog steeds geen duidelijk antwoord. Zo onhandig als er geen telefonisch contact mogelijk is. Voor zo een bedrijf is dat super onhandig.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
27 mei 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons om te horen dat er problemen waren bij de levering en dat de verantwoordelijke leveringsdienst de afgesproken leveringsdatum niet is nagekomen. Wij hebben u al informatie gestuurd over de actuele status van uw bestelling en horen graag van u.
Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het Berger team
12 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte service
Bij problemen alleen via een meldingsformulier te bereiken. Daar komt dan een antwoord op dat ze het te druk hebben dus niet op de vraag antwoorden. Moet je weer opnieuw beginnen. Telefonisch contact met de winkel/vertegenwoordiger in NL geeft als antwoord dat ze niet over de web shop gaan en hebben ook geen telefoonnr. waar je dan wel iemand telefonisch kan spreken over je probleem met de levering.
Beoordeling melden
26 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Matige communicatie. Levering laat op zich wachten, kennelijk is een deel van de bestelling niet direct leverbaar merkte ik bij levering. Telefonisch contact gezocht met de klantenservice die meldde dat het ontbrekende deel dezelfde dag of uiterlijk de dag daarop verzonden zou worden. Is nu een week geleden, taal nog teken ontvangen.
Beoordeling melden
18 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
3 van de 4 artikelen aangekregen, geen bevestigingsmail of tracking ontvangen, gedropt bij de buren zonder 1 waarschuwing. Meermaals moeten mailen waar het 4de artikel blijft, niet meer op stock, hopelijk krijg ik mijn geld terug want niet meer leverbaar. 3 artikelen zijn ok, maar qua communicatie geen al te beste ervaring.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
18 jun 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops.
Het spijt ons te horen dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen.
Zoals we kunnen zien, staat u al in contact met onze klantenservice medewerker.
Uw tevredenheid is voor ons belangrijk en wij zouden uw feedback zeer waarderen.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Het Berger Team
24 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
duurde langer dan was beloofd communicatie was redelijk goed maar toen kwamen de mailtjes pakket was retour gestuurd en later was het pakket zoek geraakt en toen niks meer en jawel hoor pakket was onderweg week later geeft allemaal niet maar laat wat weten en de volgende keer betel ik gewoon weer bij berger fijne avond .
Heb 2x iets besteld, producten waren niet leverbaar. Op hun website stond dat de producten nog wel leverbaar waren. Vraag mij af of zij überhaupt wel producten hebben in hun webshop. Heb toch 2 sterren gegeven omdat ik van 1 product mijn geld terug heb. En wat ook slecht is je kunt ze niet telefonisch bereiken.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
28 mei 2024
Beste klant,
Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven.
Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de status van uw bestelling en om verdere stappen te bespreken. Wij horen graag van u.
Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons oprechte excuses voor eventuele frustraties die u hebt ondervonden.
Met vriendelijke groet,
Het Berger Team
Beter communiceren. Ik moet zelf emailen dat m'n bestelling niet compleet geleverd is. Wel betaald niet geleverd product nog steeds niet ontvangen na drie weken. Eergisteren weer gemaild nu levertijd onbekend. Geld terug gevraagd. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
3 nov 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback.
Het spijt ons te horen dat u langer op een product moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie.
We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop.
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb 12 dagen moeten wachten voordat mijn bestelling thuis was de hele track en trace niks waard omdat werd aangegeven dat de bestelling onderweg was en op het allerlaatste werden de 3 laatste punten in een minuut weg gewerkt en was de bestelling geleverd
Beoordeling melden
23 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Artikel stond op de website als… op voorraad
Artikel stond op de website als voorradig echter blijkt dit nog geproduceerd te moeten worden. 5 weken levertijd.. dus voor de vakantie moet ik wat anders regelen.
Erg jammer dat dit niet gecommuniceerd wordt en dat je zelf achter je pakket aan moet.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
24 jun 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback.
Het spijt ons te horen dat u langer op een product uit uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We hebben u echter al een e-mail toegestuurd en horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
30 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Goedemorgen Berger. Moeizame, zeer moeizame terug sturing. Krijg geen retour label. Is aan de deur gebracht via DHL en info van u is DPD geweest. Nog geen retour ontvangen van mijn geld. Waar is pakket????
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
30 okt 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops.
Twee weken geleden hebben wij u een gepersonaliseerd retouretiket toegestuurd. We hebben begrepen dat u geen retouretiket hebt gebruikt voor de retourzending. We hebben u hierover al een bericht gestuurd en wachten nog op een feedback..
Graag willen we de situatie zo snel mogelijk oplossen.
We horen graag van u en wensen u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
5 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Moeizame communicatie
Na eerst een bestelling te hebben geplaatst wordt deze na meer dan een maand geannuleerd daarna zelfde artikelen opnieuw besteld en nu weer een maand later een deel van de bestelling ontvangen
Beoordeling melden
28 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
De bestelde kist kwam beschadigd aan, nieuwe besteld die kwam kapot aan….
Verders wel geld ed maar wel op zoek naar andere leverancier. Ook 2 dingen in dezelfde bestelling waren in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
28 nov 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops.
Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling.
We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen.
Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met de actuele status van uw bestelling/retourzending en horen graag van u.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Het Berger team