bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

1.192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.335 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

30 mei 2024
6 jun 2024
Hallo, Hartelijk dank voor de 5 sterren! We waarderen je positieve feedback enorm en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
30 mei 2024
6 jun 2024
Hallo, Hartelijk dank voor de 5 sterren en je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en snelle levering. We waarderen je aanbeveling enorm. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
28 mei 2024
27 mei 2024
22 mei 2024
23 mei 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn blij te horen dat je al jaren tevreden klant bent en dat onze website en klantenservice naar wens zijn. Het is fijn om te weten dat je onze haarproducten met succes gebruikt en deelt met je vrienden. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Goede snelle levering. Alleen de verpakking was slecht. Grote doos met potten pillen er los in. Ook was de doos open en konden de potten er zonder de doos te openen worden uitgehaald.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering, de grote verpakkingen en de scherpe prijzen. Uw feedback is van grote waarde voor ons en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Wat ik heb besteld heb ik gekregen, buiten de extra gratis cadeau dat ik mocht kiezen was er niet bij, wat ik wel jammer vond. Voor de rest goede service.
IB
I. B.
Borne
2 okt 2023

Betaïne HCL 648mg

Het helpt mij op een natuurlijke manier tegen maagzuur, na plm. 15 jaar maagzuurremmers te hebben gebruikt.
TOP Kwaliteit van producten. Producten dat worden verkoopt door bono zijn van goed/top Kwaliteit. Bono is ongelofelijk snel en organised met hun service en levering van producten. In mijn ogen bono is een top georganiseerd bedrijf dat ze hun beloftes nakomen/waarmaken. Veel bedrijven moeten BONO als voorbeeld nemen. als het om sterren gaat Ze zijn zelfs meer dan 5 ster waard. TOP.
20 okt 2023
Jullie zijn heel erg klantvriendelijk. Ik voelde mij meteen thuis. Je kunt merken dat jullie hart voor de zaak hebben. Het gratis cadeautje vind ik ook een goed idee. Dus al met al, jullie hebben er een nieuwe klant bij. Een hele snelle levering. Hartelijke groet Ina.
2 nov 2023
Het bestelde product dat ik had besteld bleek verkeerd te zijn,de fout lag bij mij! Toen heb ik het goede product opnieuw besteld en de volgende dag had ik het in huis. Het verkeerde product geretouneerd en het geld daar van had ik 4 werkdagen op mijn rekening👍👍
23 sep 2023

Betere Artikelen beschrijving

Hallo, Betere beschrijving voor jullie producten/ artikelen. Met beter bedoel ik Correct en duidelijk. Jullie artikel was helemaal verkeerd beschreven, ik heb een e-mail verstuurd naar jullie. Jullie hebben het gecorrigeerd, maar met nog steeds een fout erin.
23 nov 2023

Uitstekende service

Snelle levering, goede prijzen, uitstekende klantenservice. Ik had een vraag n.a.v. mijn bestelling en dit werd prompt en adequaat afgehandeld. Ik ben zéér tevreden met zowel het bestelproces als de klantvriendelijkheid en het meedenken van de klantenservice.

BONO is gewoon TOP!!

Al diverse keren een bestelling gedaan, bij BONO! Kreeg een HANDGESCHREVEN kaartje met de beste wensen voor 2024, met daarbij een mooie korting op de volgende bestelling, HOE LEUK IS DAT!!! Prima bedrijf, snelle levering, mooie website, gewoon TOP!!!
De prijs en hoeveelheid capsules , indien mogelijk uitbereiding aanbod natuurextracten gebruikt in de natuurgeneeskunde . Ook de hoeveelheid extract in mg per caps is zeer belangrijk wat werkzaamheid betreft.