bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

1.157 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.283 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

KP
Kimberley P.
Maastricht

Vriendelijk, betrouwbaar, groot assortiment, goed advies en de prijzen zijn TOP !

Kortsamengevat : een betrouwbare en ruime online shop.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons vriendelijk, betrouwbaar en goed geadviseerd vindt, en dat u tevreden bent met ons grote assortiment en onze topprijzen. Uw feedback is van grote waarde voor ons en helpt ons om onze service te blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
26 nov 2023
Correcte levering, tot op heden geen problemen gehad.
27 okt 2023
Produkten zoals omschreven, goede prijs, goed verpakt.
14 okt 2023
Goede service,snel verzonden,mooie verpakking,attent.

Goede prijs, snel bezorgd

Goede prijs, goede verzendinformatie, snelle levering
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u dik tevreden bent en dat u goed geïnformeerd bent over uw bestelling. Het is ook fijn om te weten dat u onze klantenservice goed bereikbaar vindt. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om onze service te blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Positieve ervaring, snelle levering en geen problemen
ED
ER D.
Den haag
14 nov 2023
Voor mij alles ging goed dankje ga zo door hoor prima
14 okt 2023

Supersnel

De verzending van mijn bestelling ging uitermate snel
KM
Kiran M.
Zoetermeer
12 okt 2023

Perfect

Fast shipping of reasonable priced genuine products.
Snelle verzending Goede prijs kwaliteitverhouding
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering, de grote verpakkingen en de scherpe prijzen. Uw feedback is van grote waarde voor ons en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
9 nov 2023
Goede producten, goede website en snelle levering.
HR
H R.
Amsterdam
2 nov 2023
Snelle levering en goedkoper dan andere aanbieders.
27 okt 2023
kwaliteit, betaalbaar en service als uit 80er jaren
12 okt 2023

Snel en concurrerende prijzen!

Goede communicatie, snelle levering en prima prijs!
Uitstekende meedenkende service en goede verzending
Super snelle levering, en leuke gratis gift erbij
Goede producten en zeer snelle levering . Top !
MD
MARIE D.
SCHORISSE
25 nov 2023
Kwaliteitsvolle producten en een snelle levering
16 okt 2023
Snel en correct geleverd. Product prima verpakt.
Heldere website, goede prijs en snelle bezorging