bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

1.157 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.283 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

Het snel ontvangen bevalt in het bijzonder.
EH
Eugene H.
Rotterdam
Bijzonder snelle levering, helemaal top!!!

Gewoon goed

Juiste spullen zijn snel aangekomen. Fijn!
Snelle en goede service en leuke prijzen.
SH
Stella H.
Landgraaf
22 okt 2023
Snelle levering , K7 en K2 zijn excellent!
Jestem bardzo zadowolona z zakupu polecam.
7 jan 2024
Goede site, goede prijs, snelle levering.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u dik tevreden bent en dat u goed geïnformeerd bent over uw bestelling. Het is ook fijn om te weten dat u onze klantenservice goed bereikbaar vindt. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om onze service te blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono

Supersnelle bezorging

‘s Avonds besteld, volgende middag al in
31 dec 2023
Supersnel bezorgd en leuk cadeautje erbij
AV
An V.
's-Hertogenbosch
23 dec 2023
Gemakkelijk bestellen en snelle levering!

Magtein

Beschikbaarheid, prijs en snelle levering
JW
Jennife W.
Schoonhoven

Zeer tevreden

Producten een mooie prijs en snel in huis
27 sep 2023
Correcte afhandeling snel en gemakkelijk
CD
Coen D.
Hoofddorp
Prijs van supplementen is enorm gestegen
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
BONO is betrouwbaar en levert supersnel.
LR
Ludo R.
Belgien
Scherpe prijzen en snelle levering, top!
JA
Jessica A.
Den Haag
16 nov 2023

Super snelle levering

Een hele snelle levering. Goede prijzen.
ND
15 okt 2023
Gemakkelijk bestellen en snel geleverd!
6 okt 2023
Goede en snelle communicatie en service
Alles ging vlot. Supervlotte levering.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering, de grote verpakkingen en de scherpe prijzen. Uw feedback is van grote waarde voor ons en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono