Lucardi Juwelier Den Bosch- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Den Bosch

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden293 beoordelingen in totaal

Sinds ik in s'Hertogenbosch woon heb ik al verschillende keren sieraden gekocht bij Lucardi. Zowel voor mijzelf als voor mijn kleindochters. Ik word altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Geen enkele moeite is teveel en er wordt rustig de tijd genomen. Ben heel erg tevreden en kom er graag!!

22 okt 2023
Bij mijn aankoop van de oorbellen met artikelnummer 1036838 bleek dat de prijs van de oorbellen die in de vitrine stond 30,00 euro hoger was dan op het prijskaartje dat aan de oorbellen was bevestigd. Namelijk 429,99 in plaats van 399,00. Hierop de verkoopster aangesproken dat de prijs in de vitrine niet klopte en dat ik de oorbellen wilde kopen voor de prijs op het kaartje dat bevestigd was aan de oorbellen. De verkoopster zei dat dit niet mogelijk was. Omdat ik de oorbellen erg mooi vond heb ik ze toch gekocht terwijl jullie wettelijk verplicht zijn de oorbellen te verkopen voor de prijs die op het prijskaartje stond dat aan de oorbellen bevestigd was. Graag ontvang ik van u het teveel betaalde bedrag retour. Bonnr 0000411-01000030617 Transactie 11187843 nardienhagemans@live.nl

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Bosch

Ik ben heel blij met mijn aankoop en de hulp die me geboden is. Ik zocht iets speciaals en heb t gevonden. Een kadootje voor onze kleindochter die 21 wordt. Ben heel benieuwd of ze er blij mee is ! Ik wel !
18 sep 2024

Goed geholpen met het uitzoeken van goude armband

Goed geholpen met het uitzoeken van het juiste 14karaats armbandje. Ze lieten ons rustig kijken en gaven aan dat als we hulp nodig hadden we het gewoon moesten vragen.
27 sep 2024
Het was een hele fijne ervaring in vestiging Den Bosch. Heel fijn geholpen
19 sep 2024
Ik ben goed geholpen, heb mooie sieraden gekocht en kreeg nog 10% korting
20 sep 2024
- vriendelijk begroet, meedenken over product, alternatieven tonen
28 sep 2024
Ondanks sluitingstijd goed voorzien van advies en koop. Top
Ondanks de drukte werden we snel en vriendelijk geholpen
28 sep 2024
De verkoopster was erg vriendelijk en hielp ons goed.
Goed personeel en kundig
30 sep 2024
26 sep 2024
21 sep 2024
Het artikel top en betere prijs dan andere juweliers. Echter medewerkster erg onpersoonlijk. Bij uitzoeken trouwringen geen enthousiasme, bij andere juweliers wel. Passen ging moeizaam geen aparte plek. Bestellen ging moeizaam. Week later in de winkel en werden niet herkend. Bij uitzoeken ringen voor de kinderen ook geen fijne hulp. Kortaf en zakelijk.
23 aug 2024

Aardige medewerkster

De medewerker die ik heb gesproken was erg vriendelijk en heeft me erg geholpen met wat ik zocht! Ik vond het heel fijn dat ze me wees op de klantenkaart en dat ik dan korting kreeg
15 sep 2024

Blij met mijn cadeau bonnen

Ik had cadeau bonnen gehad voor mijn verjaardag. Leuke actie die maakte dat ik nog meer uit kon zoeken. Hoefde maar even te wachten en de medewerkster hielp me goed en geduldig
25 aug 2024
Super goed geholpen door vriendelijk en behulpzaam personeel. Nam de tijd. Top
30 aug 2024
Vriendelijke medewerker, gaf duidelijk uitleg en nam de tijd me te helpen!
22 aug 2024
De goede uitleg en de nette rustige manier waarop de mensen je helpen
27 aug 2024

Collectie

Vind dat de collectie niet meer zo is dan enkele jaren geleden.