Lucardi Juwelier Den Bosch- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Den Bosch

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden293 beoordelingen in totaal

Sinds ik in s'Hertogenbosch woon heb ik al verschillende keren sieraden gekocht bij Lucardi. Zowel voor mijzelf als voor mijn kleindochters. Ik word altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Geen enkele moeite is teveel en er wordt rustig de tijd genomen. Ben heel erg tevreden en kom er graag!!

22 okt 2023
Bij mijn aankoop van de oorbellen met artikelnummer 1036838 bleek dat de prijs van de oorbellen die in de vitrine stond 30,00 euro hoger was dan op het prijskaartje dat aan de oorbellen was bevestigd. Namelijk 429,99 in plaats van 399,00. Hierop de verkoopster aangesproken dat de prijs in de vitrine niet klopte en dat ik de oorbellen wilde kopen voor de prijs op het kaartje dat bevestigd was aan de oorbellen. De verkoopster zei dat dit niet mogelijk was. Omdat ik de oorbellen erg mooi vond heb ik ze toch gekocht terwijl jullie wettelijk verplicht zijn de oorbellen te verkopen voor de prijs die op het prijskaartje stond dat aan de oorbellen bevestigd was. Graag ontvang ik van u het teveel betaalde bedrag retour. Bonnr 0000411-01000030617 Transactie 11187843 nardienhagemans@live.nl

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Bosch

16 jul 2024
13 jul 2024
29 jun 2024

Heel tevreden!

Goed, vriendelijk en geduldig geholpen.

Ik was opzoek naar een ring voor mijn wijsvinger, maar wilde wel dat deze mooi zou zijn bij de ringen die ik al om had. De verkoopster was erg vriendelijk en dacht goed mee. Ik twijfelde, maar ze had geduld en dat was erg fijn. Uiteindelijk voor 2 ringen (wijsvinger en pink) geslaagd! :)
Klantvriendelijke mensen en ook zeer coulant. Ik had een horloge gekocht en een dag later teruggegaan, daar ik de mail kreeg van extra korting. Deden helemaal niet moeilijk en ik kreeg alsnog mijn korting. Alleen maar complimenten 👍
19 okt 2023
We kregen advies over de gewenste sieraden en opties. Wat beter zou kunnen is minder druk zetten op het snel afrekenen omdat we even iets op moesten zoeken. Blijkbaar moesten de klanten heel snel geholpen worden..

Ik kom altijd graag shoppen in deze winkel!!

Ik kom altijd graag shoppen in deze winkel. Heerlijk toegankelijk, voor iedereen. Ik kom hier al van puber tot nu. Gister kerstinkopen gedaan voor mijn puber nichtje in de winkel in Den Bosch.
1 jun 2024
Goede sevice en mooie producten voor een goede prijs. Mooie ketting met hanger levensboom gekocht voor mijn moeder.Ze was er super blij mee.en een mooie (klok) hanger voor mezelf
De black Friday korting en de keuzes uit het assortiment die ik vooraf had gemaakt waren op voorraad en ondanks de drukte werd ik vriendelijk en snel geholpen in de winkel
7 apr 2024

Super goeie juwelier!

Mooie sieraden, medewerkers zijn ook kei netjes geweest en deden veel moeite voor me. (Ookal was het maar een ketting van €39,99!) Zou sws aanraden aan vrienden
18 apr 2024
Aardig personeel. Ook mee denken wat leuk is. De korting tip die ze ons gaf. Leuk praatje tijdens het afrekenen. Al met al een winkel om vaker te bezoeken.
Erg fijne winkel! Goed geholpen en snel. Leuk praatje kunnen maken. Super product gekregen! leuke kortingen altijd bij lucardi. Hele fijne ervaring, Bedankt!