Lucardi Juwelier Den Bosch- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Den Bosch

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden293 beoordelingen in totaal

Sinds ik in s'Hertogenbosch woon heb ik al verschillende keren sieraden gekocht bij Lucardi. Zowel voor mijzelf als voor mijn kleindochters. Ik word altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Geen enkele moeite is teveel en er wordt rustig de tijd genomen. Ben heel erg tevreden en kom er graag!!

22 okt 2023
Bij mijn aankoop van de oorbellen met artikelnummer 1036838 bleek dat de prijs van de oorbellen die in de vitrine stond 30,00 euro hoger was dan op het prijskaartje dat aan de oorbellen was bevestigd. Namelijk 429,99 in plaats van 399,00. Hierop de verkoopster aangesproken dat de prijs in de vitrine niet klopte en dat ik de oorbellen wilde kopen voor de prijs op het kaartje dat bevestigd was aan de oorbellen. De verkoopster zei dat dit niet mogelijk was. Omdat ik de oorbellen erg mooi vond heb ik ze toch gekocht terwijl jullie wettelijk verplicht zijn de oorbellen te verkopen voor de prijs die op het prijskaartje stond dat aan de oorbellen bevestigd was. Graag ontvang ik van u het teveel betaalde bedrag retour. Bonnr 0000411-01000030617 Transactie 11187843 nardienhagemans@live.nl

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Bosch

23 aug 2024

Erg behulpzaam

De verkoopster nam de tijd en adviseerde ons goed.
27 aug 2024
Leuke oorbellen gekocht en vriendelijk geholpen.
8 sep 2024
Vriendelijke bediening . Mooie sieraden !
25 aug 2024
Netjes geholpen, goed advies gekregen
30 aug 2024
Goed geholpen en fijne servise
8 sep 2024
vriendelijk
3 sep 2024
25 jul 2024
Ik kom regelmatig in de winkel voor vervanging van batterijen. Dat gaat zo supersnel en deskundig! Nu horloge gekocht, met aankoop van klantenpas weer korting gekregen. Goed en persoonlijk geholpen. Chapeau👏
15 aug 2024

Prettige winkel

Werden professioneel geholpen met het zoeken naar een armband. Vriendelijk personeel
15 aug 2024
Zoals gebruikelijk enthousiast geholpen. Ik krijg gewoon zin om kadootjes te kopen🎉
30 jul 2024
Goed advies, prettige verkoopster. Wist precies waar ze moest vinden wat ik zocht.
4 aug 2024
Goede geholpen, kijkt met je mee en luistert naar wat je wil.
MB
Marlies B.
Den bosch
29 jul 2024
Verkoopster heeft ons uitstekend geholpen. Zeer behulpzaam.
31 jul 2024
De hulp die we kregen van de winkelwagen was perfect
8 aug 2024
Super vriendelijk! Goed geholpen.
31 jul 2024

Wij werden erg fijn geholpen en heel blij met mijn aankopen.

Wij werden erg fijn geholpen
28 jul 2024
Eerlijk, vlot en goed advies.
25 jul 2024
Goed en vriendelijk geholpen