Lucardi Juwelier Den Bosch- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Den Bosch

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden293 beoordelingen in totaal

Sinds ik in s'Hertogenbosch woon heb ik al verschillende keren sieraden gekocht bij Lucardi. Zowel voor mijzelf als voor mijn kleindochters. Ik word altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Geen enkele moeite is teveel en er wordt rustig de tijd genomen. Ben heel erg tevreden en kom er graag!!

22 okt 2023
Bij mijn aankoop van de oorbellen met artikelnummer 1036838 bleek dat de prijs van de oorbellen die in de vitrine stond 30,00 euro hoger was dan op het prijskaartje dat aan de oorbellen was bevestigd. Namelijk 429,99 in plaats van 399,00. Hierop de verkoopster aangesproken dat de prijs in de vitrine niet klopte en dat ik de oorbellen wilde kopen voor de prijs op het kaartje dat bevestigd was aan de oorbellen. De verkoopster zei dat dit niet mogelijk was. Omdat ik de oorbellen erg mooi vond heb ik ze toch gekocht terwijl jullie wettelijk verplicht zijn de oorbellen te verkopen voor de prijs die op het prijskaartje stond dat aan de oorbellen bevestigd was. Graag ontvang ik van u het teveel betaalde bedrag retour. Bonnr 0000411-01000030617 Transactie 11187843 nardienhagemans@live.nl

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Bosch

Erg fijne winkel! Goed geholpen en snel. Leuk praatje kunnen maken. Super product gekregen! leuke kortingen altijd bij lucardi. Hele fijne ervaring, Bedankt!
7 mei 2024
Goede service, fijn geholpen, goede uitleg. Dochter gaatjes laten schieten en dit ging prima, ze stelden haar gerust en deden het snel. Mooi resultaat.
18 apr 2024
Op de eerste plaats correct geholpen door deskundig personeel die me bovendien wezen op en geholpen hebben met installatie van lucardi lidmaatschap
11 jun 2024

Bijbetaling voor feestelijke verpakking

Ruime keuze en vriendelijke dienstverlening. Jammer dat je voor extra feestelijke verpakking van zo’n feestelijk cadeau moet bijbetalen.
1 mei 2024
De man in de winkel heeft nog even het saldo van onze cadeaukaart gecontroleerd omdat we niet zeker wisten wat het saldo was. Top service!
4 mei 2024
Heel goed geadviseerd door medewerkers Ook al was t erg druk Hele leuke sieraden voor betaalbare prijs Kleindochter was erg blij
15 nov 2023
Duidelijk overzicht en vriendelijke dame èn voor een mooie leuke prijs!! Mijn dochter is helemaal blij met naar nieuwe ring
19 okt 2023

fijn geholpen

We zijn heel fijn geholpen door de medewerkster van de winkel en konden snel en tevreden met onze aankoop de winkel weer uit!
8 jun 2024
Enorm fijne hulp bij het uitzoeken van een ketting, hanger, armband en oorbellen. Metname de hanger was even out of the box

Netjes behandeld in s hertogenbosch…

Netjes behandeld in s hertogenbosch probleem met ijzeren horlogeband zijkant ging haken beiden naar tevreden opgelost
14 mei 2024
De verkoopster was erg behulpzaam. Nam de tijd en haalde er een ringmeter bij om zo tot de juiste keuze te kunnen komen.
5 mei 2024
Goede en geduldige hulp gekregen. Ik twijfel altijd over alles en ook al was het druk in winkel, werd ik top geholpen.
19 nov 2023
Goede klantenservice dat de medewerker mij vroeg naar de klantenpas want dat leverde mij extra korting op. Top!
3 jun 2024
Service was goed, horloge werd meteen op maat afgesrteld, klantvriendelijkheid was prima, beleefde dame
Werd snel geholpen. Namen de tijd met mij als klant zijnde. En gaven goede adviezen over de sieraden
26 okt 2023

Prettige verkoopster

Ondanks dat mijn dochter het lastig vond om een keuze te maken bleef de verkoopster erg vriendelijk.
Ze zorgde dat mijn eigen hanger, aan een nieuw gouden kettinkje kon, zodat het paste, heel blij mee
9 nov 2023
Vriendelijk personeel maar de winkel is moeilijk te begaanbaar met rolstoel of kleine scootmobiel
Heel vriendelijk en altijd behulpzaam personeel . Ook in Waalwijk . Voor mij 10 sterren ⭐️ waard
19 okt 2023
We werden goed geholpen toen we de bedels wouden zien en advies nodig hadden over de maat armband