Lucardi Juwelier Den Bosch- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Den Bosch

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden293 beoordelingen in totaal

Sinds ik in s'Hertogenbosch woon heb ik al verschillende keren sieraden gekocht bij Lucardi. Zowel voor mijzelf als voor mijn kleindochters. Ik word altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Geen enkele moeite is teveel en er wordt rustig de tijd genomen. Ben heel erg tevreden en kom er graag!!

22 okt 2023
Bij mijn aankoop van de oorbellen met artikelnummer 1036838 bleek dat de prijs van de oorbellen die in de vitrine stond 30,00 euro hoger was dan op het prijskaartje dat aan de oorbellen was bevestigd. Namelijk 429,99 in plaats van 399,00. Hierop de verkoopster aangesproken dat de prijs in de vitrine niet klopte en dat ik de oorbellen wilde kopen voor de prijs op het kaartje dat bevestigd was aan de oorbellen. De verkoopster zei dat dit niet mogelijk was. Omdat ik de oorbellen erg mooi vond heb ik ze toch gekocht terwijl jullie wettelijk verplicht zijn de oorbellen te verkopen voor de prijs die op het prijskaartje stond dat aan de oorbellen bevestigd was. Graag ontvang ik van u het teveel betaalde bedrag retour. Bonnr 0000411-01000030617 Transactie 11187843 nardienhagemans@live.nl

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Bosch

31 okt 2023