mrgreenmind.com- Logo - Beoordelingen

mrgreenmind.com

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Product en levering is allemaal dikke prima. Ik mis alleen de persoonlijke touch bij een levering. Bv een kortingscode of kleinigheidje voor vaste klanten. Verder mis ik in de webshop combinatie bundels van bv de prullenbakken, waarom is er geen actie pakket met prullenbakken en afvalzakken etc. Ook zou ik wel een houder voor de hondenpoepzakjes willen zien in her assortiment.

Gratis testpakket is niet geleverd, zonder enige vermelding van de reden.

Beoordelingen voor mrgreenmind.com

19 jul 2024
29 jun 2024

Ga zo door, maar denk ook eens aan combi acties

3 jul 2024
Hele fijne zakjes, groot genoeg om dicht te knopen. Het stickertje op de nieuwe rol, is lastig te verwijderen zonder het zakje kapot te maken. Dat zou misschien anders kunnen.
15 jul 2024

Duidelijkheid, accuraatheid, snelheid....

Duidelijk overzicht van producten, eenvoudige website, goede aanbieding om de eco-zakken uit te proberen. Snelle en correcte levering
10 jul 2024
De wasstrips wassen heel goed schoon en ruiken lekker
19 jun 2024
Bijzonder nuttig aanbod. Efficiënte organisatie.
10 jul 2024
Bevalt uitstekend. Doet wat het moet doen.
SD
24 jun 2024
duidelijke website en snelle levering
13 jul 2024
Goede kwaliteit en snelle levering.
14 jul 2024
snelle levering
11 jul 2024
26 jun 2024
7 jun 2024
Fijne producten en snelle levering. Voor het eerst de wasmiddel doekjes geprobeerd. Ze zijn ideaal. De was wordt schoon en ruikt neutraal. Ook fijn dat je door de perforatie een half doekje kunt gebruiken voor een kleine was.
Antwoord van mrgreenmind.com
8 jun 2024
Hoi Marjo, Hartelijk dank voor de positieve review. Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat de producten u bevallen :). Met vriendelijke groet, Team Mr. Green MInd.
31 mei 2024

Super fijne zakken voor kliko

Super fijne zakken die zo de groene kliko in kunnen, nu voor de 2e x besteld en meteen 2 dozen. Enige jammer is dat je geen account kan aanmaken
Antwoord van mrgreenmind.com
8 jul 2024
Beste, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat de zakjes zo goed bevallen. Het is vanaf heden mogelijk om een account aan te maken en uw eigen bestel historie terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Mr. Green Mind.
9 jun 2024
Overzichtelijke website en snelle levering. Echter zou het wel fijn als jullie ook langere groene zakken verkopen voor de gft bak.
19 mei 2024
28 mei 2024
Afval zakjes tijdelijk gekregen. Qualiteit lijkt goed