https://hederawinkel.nl- Logo - Beoordelingen

108 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden306 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Snelle levering, mooie kwaliteit. Omdat ik per ongeluk minder had besteld dan nodig, gebeld met de klantenservice. Dit is prima opgelost en ontbrekende planten komen nog worden toegevoegd worden aan de bestelling! Communicatie vanuit de vervoerder klopte niet, geen tijd van aflevering ontvangen. Ook hierover contact met klantenservice gehad, snel daarna ontving ik snel informatie van de vervoerder! Ik zou hier wel weer bestellen

4 jul 2024
De bezorging was zeer slecht . Moest iemand zoeken die kon dragen helpen met de herders naar de sserate verdieping te Bringen terwijl hij een elektrische steekpartij bij zich had Hij had hem met de kar zo in de lift kunnen zetten. Heb ik nog gezegd. Maar nee uiteindelijk een buurman gevonden. Die moest hem tillen naar boven. Liet hem ook nog achteruit lopen Hij had ook nog last van rug en was ontzettend moe . Ook niet op de plaats gezet Hups op het balkon tekenen en weg was hij. Nee hij had blijkbaar geen goeie dag. Buurman was ook boos. Had anders gekund. Op de kar. In de lift. Maar de Nederlandse doet het heel goed. Ben er blij mee. Fijne dag en vr.groetjes

Beoordelingen voor https://hederawinkel.nl

6 mei 2024
Levering kwam een dag te laat. Plantjes wisselen erg van hoogte
2 mei 2024
Planten waren gortdroog hoop dat ze het gaan doen
5 nov 2023
Op tijd leveren zoals afgesproken.
Duurt veel te lang