123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

272 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.670 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

19 sep 2024
Beste, ik heb van 0800 uur tot 1800 uur thuis zitten wachten, maar weer niks. Denken jullie dat dit leuk is zo thuis zitten en dat er dan niks word geleverd. Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurt bij jullie . Ik ben diep teleurgesteld en kan nu al zeggen dat dit de laatste keer is , en mijn planten groep op faceboek zal ik iedereen nog afraden om te bestellen bij jullie. De bestelde planten mag je houden en ik ben er klaar mee met 123planten
Antwoord van 123planten.nl
Hallo Peter, Dankjewel voor het achterlaten van je review. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice via info@123planten.nl. Helaas was de bestelling vertraagd, en daardoor een dag later alsnog verzonden. Ik hoop dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen via de klantenservice. Team 123Planten
14 sep 2024
Eerder verzenden dan een week later, afspraak track en trace link dag voor levering te sturen. Wel direct contact.
16 sep 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Het spijt me als er onduidelijkheden waren. Om ervoor te zorgen dat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren, zouden we graag willen begrijpen hoe we beter aan je behoeften kunnen voldoen. Kun je alstublieft iets meer uitleg geven over wat je bedoelt met “eerder verzenden dan een week later” en “track en trace link dag voor levering sturen”? Wil je dat we je een trackinglink eerder sturen, of zijn er andere aspecten waarop we moeten verbeteren? We waarderen je feedback zeer en willen ervoor zorgen dat we aan je verwachtingen voldoen. Alvast bedankt en ik kijk uit naar je antwoord.
Heb verzendkosten niet terug gekregen plant kwam in slechte staat aan geen aanrader
Antwoord van 123planten.nl
Hoi, Bedankt voor het schrijven van je review. We hebben inderdaad een gedeeltelijk bedrag terug betaald voor de beschadigde plant. We zijn niet verplicht om de verzendkosten terug te betalen omdat de plant geleverd is. Ik hoop dat je dit begrijpt. Groene groet, Team 123planten
8 sep 2024
De bladeren van mijn Stralitzia waren allemaal beschadigd
9 sep 2024
Hi! Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je Strelitzia plant beschadigd is aangekomen. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice via info@123planten.nl door ons een foto van de plant toe te sturen? We helpen je graag verder met het zoeken naar een passende oplossing! Team 123planten
1 dag geleden
Antwoord van 123planten.nl
Hi Marquita, Bedankt dat je de tijd heeft genomen om je feedback te plaatsen. Hoewel het teleurstellend is om te zien dat je ontevreden bent over de service, gebruiken we je beoordeling graag als leermoment. Je kunt ons een e-mail sturen via info@123planten.nl en dan zullen we uw bezorgdheid met voorrang behandelen. Het zou enorm helpen en ervoor zorgen dat we de beste service bieden aan plantenouders in heel Europa 🌱 Hartelijke groeten, team 123planten
Antwoord van 123planten.nl
Hoi Marco, Bedankt voor je review, wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent over je bestelling! Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice met je klacht(en), zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Je kunt contact opnemen via info@123planten.nl.
16 aug 2024
Bereikbaarheid is een drama. Via de telefoon kom je bij een telefoon centrum die niet kan doorverbinden. Alles moet per email en gemiddeld duurt het 2 tot 3 dagen voor je antwoord krijgt. Je besteld iets voor een bepaalde datum. Zorgt dat je thuis bent en het komt niet. 2 dagen later smorgens krijg je een bericht dat ze 2 uur later komen. Hoe moet je dit regelen???
22 aug 2024
Hoi Helga, we waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je je bestelling ondertussen hebt ontvangen. Mocht je nog problemen ervaren met je bestelling dan horen we het graag. Groeten Team 123planten
16 aug 2024
Onbereikbaar. Via een telefooncentrale die niets weet. Alles moet per email. Dat duurt 2 tot 3 dagen voor je antwoord krijgt. Je kiest dagen van te voren een bezorg datum neemt vrij. En er komt niets ook ook geen info dat het niet komt het pakket is onderweg. 2 dagen later 2 uur voor de bezorging krijg je bericht.
13 aug 2024
Slechte service plant maten kloppen ook niet leveringsdagen worden niet nagekomen. Afspraken die ze met je maken komen ze niet na kortom super slecht en klantonvriendelijk Plantje op de foto zou 12 cm hoog moeten zijn nou bij lange na niet
22 aug 2024
Hoi Vijay, We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Al vinden we het natuurlijk jammer dat het niet onder positievere omstandigheden is. We zien echter dat je al contact hebt opgenomen met ons supportteam en dat je samen met ons tot een oplossing bent gekomen. Groeten 123planten
13 aug 2024
De plant is op zijn kop vervoerd waardoor de bovenkant van de plant geknakt is slordig voor zo'n dure plant. Ik ben daarom ontevreden. Mevrouw j.c de Groot
22 aug 2024
Hoi Joke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat vervelend dat je plant op zijn kop is vervoerd. Ik wil je graag vragen contact op te nemen met onze support team info@123planten.nl We kunnen dan hopelijk samen tot een passende oplossing komen. Groeten Team 123planten
13 aug 2024
planten zijn meer dan een week onderweg geweest, daar door kwaliteit veel minder, en het komt totaal niet overeen met de foto.
22 aug 2024
Hoi Mario, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat vervelend dat de planten beschadigd zijn geraakt. Ik wil je graag vragen contact op te nemen met onze support team info@123planten.nl We kunnen dan hopelijk samen tot een passende oplossing komen. Groeten Team 123planten
1 sep 2024
Service verlenen. Fouten erkennen en corrigeren.
4 sep 2024
Goedemorgen Wolter, Bedankt dat je jouw ervaring met ons wil delen. Ik zie dat we inmiddels via de mail contact hebben gehad en het probleem is opgelost. Mocht je toch nog vragen voor ons hebben helpen we je graag verder. Fijne dag! Met vriendelijke groeten, Team 123planten
30 aug 2024
2 sep 2024
Hoi Dennis, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een nare ervaring met ons hebt gehad. Ik zie dat we al contact met je hebben opgenomen, maar geen antwoord hebben gekregen. Kan je misschien reageren zodat we je bestelling zo snel mogelijk kunnen versturen. Dankjewel!
22 aug 2024
Hoi Frits, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zie dat je wat problemen had met de levertijd van je bestelling maar dat je deze ondertussen al hebt ontvangen. Mocht je nog problemen ervaren neem dan weer contact op met onze support team. Groeten Team 123planten

Planten zijn niet geleverd

Bestelde planten zijn op een vrijdag verstuurd door 123planten.nl, DPD bevestigde dat de bestelling op zaterdag tussen 10.25-11.25 wordt geleverd. Niet dus. Zondag wordt sowieso niet geleverd natuurlijk. Dus balen dat de planten al die tijd in een doos zitten. Maandagochtend bericht van DPD dat de bestelling tussen 11.25-12.25 geleverd zou worden. Weer niet. Dinsdag briefje in de brievenbus van DPD dat de bestelling niet is geleverd omdat ik de afleverdatum heb gewijzigd. Huh? Ik zou de afleverdatum gewijzigd hebben (wat niet waar was), maar dan kom je toch langs op dinsdag om een briefje in mijn brievenbus te doen met het bericht dat ik de afleverdatum heb gewijzigd? Te bizar voor woorden! Woensdag een email van DPD dat de bestelling afgeleverd is (ik was op mijn werk). Kom ik thuis, nergens een doos te bekennen, ook geen briefje in de brievenbus met bericht waar ze zouden staan, bij de buren of een afhaalpunt! Noppes, nada, niks! Elke dag heb ik een bericht gestuurd aan de klantenservice van 123planten.nl, met de emails van DPD en foto's van het kaartje in de brievenbus. Al die tijd geen enkele reactie. Totdat ik ben gaan bellen en mij werd beloofd dat 'de afdeling die hier over gaat' zo snel mogelijk contact zou opnemen. Is ook nooit gebeurd. Ondertussen wel de toezegging gekregen dat ik mijn geld terugkrijg, maar wat een ervaring! Nooit meer!
Geïmporteerde beoordeling

Slechtste service ooit en kleine planten,misleidende website

Ik ontvang de plantjes die ik heb besteld. Echter het stekje is enige dat ik verwachte qua grootte. De andere twee planten waren waren veeeel kleiner dan beschreven op de website! Dus heb ik aangegeven dat de website misleidend is. Waardoor ik te horen krijg van Emma (Customer Care Manager) Die zelf zegt dat de planten het niet overleven als ik ze terug stuur! Dat ik ze uiteindelijk naar heel veel gemail en gedoe dat ik ze zelf terug moet sturen op eigen kosten en mocht de planten het overleven ik me geld terug krijg! Maar dat is niet terecht. Er bestaat iets als consumenten recht en eerder in telefoon contact was aangeven dat ik via mail een retourbon hoor te krijgen! Ik raad het af om hier je plantjes te kopen voel me genaaid. En het contact via de mail is puin hoop en bellen krijg je weer mensen aan de lijn die niks anders kan doen dan melding maken Dus dat schiet ook niet op Ik had geen slecht review geplaatst want ik doe dat nooit maar deze mensen maken me echt boos. In een woord oplichters!!!! En niet kopen dit is diefstal!

Geen levering, geen contact

Ik heb een plant en pot besteld en op de dag dat het aanvankelijk geleverd zou worden contact opgenomen omdat ik geen track & trace had ontvangen. Het zou doorgegeven worden en ik zou spoedig bericht krijgen van de betreffende afdeling. Daaropvolgende dagen iedere dag gebeld omdat ik niets hoorde. Uiteindelijk krijg ik een mail dat mijn bestelling geleverd is met de bijbehorende track & trace. Echter heb ik geen bestelling gehad en is de mogelijke bestelling niet eens in de goede woonplaats bezorgd. Wederom contact gezocht echter is het niet mogelijk mij telefonisch te woord te staan door de betreffende afdeling. Inmiddels loopt het verzoek voor een spoedige levering of geld retour, maar ook nu moet ik wachten op reactie van hun kant. Ik hoop nog op een nette afhandeling maar de frustratie over dit bedrijf is zo groot dat ik nu al deze recensie maak. P.S. door de dames van de klantenservice die je wel telefonisch kan bereiken ben ik telkens goed te woord gestaan. Het probleem ligt een stap verder in het bedrijf.
19 apr 2024

Slecht

Het begon met het bestellen. Na het bestellen zou ik een week later de planten binnen krijgen. twee weken later nog niks. Zelf moeten bellen en een dag later tehoren gekregen dat een plant niet beschikbaar was dus de hele bestelling stond op hold (zonder ook maar iets te melden). Na een aantal dagen de planten binnen gekregen om te zien dat al het aarde uit de potten lag en ik zo goed als de planten terug heb moeten verpotten. De kleine plant die ik had besteld zit vol met dode bladeren en ziet er niet uit. een andere plant zit onder de vlekken en zijn hele delen van het blad afgeknipt (deze plant koop je juist voor het blad). een andere hangplant zou veel langer moeten zijn dan dat ik heb binnen gekregen. kortom, vreselijke ervaring. Bestel hier echt nooit meer, al is het een zak aarde.
23 nov 2023

1 ster is al te veel

1 ster is nog te veel voor dit bedrijf 1 ster is nog te veel voor dit bedrijf! 14 dagen geleden een plant van 2 meter hoog gekocht. Zou vorige week donderdag geleverd worden dus neem een dag vrij. Plant zou voor 1630 geleverd worden en krijg netjes de mailtjes met de tijden van de koerier. Deze komt niet opdagen dus ik bel en krijg te horen.. wacht maar hij komt zo.. savonds 2100 nog niks! De dag erna meteen contact gezocht.. de plant zou een week later geleverd worden. Staat er vandaag een lege bus voor mijn huis zonder de plant die ik heb besteld.. 2e dag voor niks vrijgenomen! 2e keer voor niks met meubels staan schuiven. Meteen gebeld met de klantenservice… die zeggen stuur de foto van de bus. Meer kunnen we niet doen. Dat heb ook meteen gedaan

Waardeloos bedrijf

Ik besteld op maandag een Palm dat die op zaterdag word bezorgd want dan ben ik de hele dag thuis want ik werk 40 uur in de week. Krijg ik alleen een bevestiging via mail. Na dagen krijg ik geen t & t. Bell ik na naar ze maar werd voor mij niet echt duidelijk of die al verstuurd was en ze zouden mij nog op de hoogte brengen en dat deden ze niet. Tweede keer bellen zette ze mij in de wacht en word de verbinding verbroken en na drie keer bellen en het helemaal verhaal opnieuw uitleggen kreeg ik eindelijk het mailtje van DPD maar ben zwaar ontevreden want word die maandag bezorgd……….. Ik raad niemand dit bedrijf aan en koop ik hier nooit iets meer waardeloos bedrijf echt geen woorden voor !!!!!