Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden400 beoordelingen in totaal

5 sep 2024
Ik ging om de eerder in Arnhem centrum gekochte zilveren armband naar de vestiging in Kronenburg om te laten graveren. Maar bij het weer uit het zakje halen zie ik dat de armband best beschadigd is. Tegelijkertijd zegt de medewerkster dat zilveren armbanden niet gegraveerd kunnen worden. Ook de eerder gerekende 'aanzetkosten' van een oogje aan een tegelijkertijd gekocht, te kort kettinkje op advies verkoopster, waren niet nodig geweest. Gelukkig mocht ik de beschadigde armband omruilen voor een ander, duurder exemplaar en werden de kosten verrekend met de al betaalde graveer en aanzet kosten. Wat een goede service!!
AB
Anja B.
Huissen

30 apr 2024
Twee maal naar de winkel geweest voor hetzelfde product. Was stuk, ander besteld, foute kleur. (memberkaart 2220430184387) Bedrag van het kapotte product teruggestuurd en geld was op de rekening gestort. Werd teruggebeld dat ik dit bedrag moest betalen i.v.m. kastekort. Heb ik gezegd dat ik de andere armband terug heb gestuurd via DHL en het verrekend moest worden. Gingen ze niet mee akkoord terwijl dit hun fout is tot twee maal toe. Ze waren ook erg kortaf en onvriendelijk. Bij deze winkel kom ik dus nooit meer terug.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg

25 nov 2023