Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden400 beoordelingen in totaal

5 sep 2024
Ik ging om de eerder in Arnhem centrum gekochte zilveren armband naar de vestiging in Kronenburg om te laten graveren. Maar bij het weer uit het zakje halen zie ik dat de armband best beschadigd is. Tegelijkertijd zegt de medewerkster dat zilveren armbanden niet gegraveerd kunnen worden. Ook de eerder gerekende 'aanzetkosten' van een oogje aan een tegelijkertijd gekocht, te kort kettinkje op advies verkoopster, waren niet nodig geweest. Gelukkig mocht ik de beschadigde armband omruilen voor een ander, duurder exemplaar en werden de kosten verrekend met de al betaalde graveer en aanzet kosten. Wat een goede service!!
AB
Anja B.
Huissen

30 apr 2024
Twee maal naar de winkel geweest voor hetzelfde product. Was stuk, ander besteld, foute kleur. (memberkaart 2220430184387) Bedrag van het kapotte product teruggestuurd en geld was op de rekening gestort. Werd teruggebeld dat ik dit bedrag moest betalen i.v.m. kastekort. Heb ik gezegd dat ik de andere armband terug heb gestuurd via DHL en het verrekend moest worden. Gingen ze niet mee akkoord terwijl dit hun fout is tot twee maal toe. Ze waren ook erg kortaf en onvriendelijk. Bij deze winkel kom ik dus nooit meer terug.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg

26 okt 2023

Prettige ervaring

We werden vriendelijk te woord gestaan. Alleen was het fijn geweest als de medewerker even naar ons toe was gekomen, in plaats van dat wij naar de kassa moesten komen voor hulp.
11 nov 2023
Een mooie collectie horloges, daar moet je wel slagen! Vriendelijk geholpen. Het bandje moest wat kleiner gemaakt worden en dat werd ter plekke gedaan. Super

Zeer vriendelijk geholpen

Het horloge dat we gekocht hadden liep niet. We zijn terug gegaan en werden uiterst vriendelijk geholpen! Nieuwe uitgezocht en pasklaar gemaakt.
19 nov 2023
Fijn geholpen in dit drukke tijd van het jaar. Vriendelijk ook. Cadeautje gekocht voor een vriendin die er even doorheen zit.. mooie quote.

Oorbellen klavertje

Goed geholpen door de dame. En nog geattendeerd op de lucardi kaart. Dus de korting ook nog even mee gepakt. We komen zeker terug.
7 mei 2024

Super verkoopster!

De verkoopster deed niet moeilijk en gaf me de 20% korting die ik had gekregen als ik het armbandje online bij hun had gekocht.
13 jun 2024

Gaatjes schieten

Ik heb drie gaatjes bij laten schieten, de verkoopster was heel fijn, professioneel en meedenkend. Zeker een aanrader :)
18 jun 2024
Ik vindt lucardi een goede fijne winkel om iets moois tekopen ik.heb verder geen opmerkingen te plaatsen alles is goed
22 okt 2023
Ik ben heel fijn geholpen door de verkoopster, leuk praatje gemaakt terwijl zij van mijn armband een mooi kado maakte
Ik werd vriendelijk ontvangen door De verkoopsters. Ze hielpen mij daar waar nodig was. Het was een fijne ervaring
Mocht zonder problemen ruilen … en de vriendelijke dame pakte het cadeautje heel netjes en feestelijk in!! Klasse
20 jun 2024
Medewerkster was erg behulpzaam en lief voor m’n dochter. Ze is helemaal blij met haar oorbellen van dolfijnen
14 apr 2024
Hele fijne,behulpvaardige medewerksters! Ik kon echt de tijd nemen,om iets uit zoeken en kwamen met goede tips!
8 jun 2024
Klantvriendelijkheid was zeer goed. Namen de tijd om mij te helpen. Ben tevreden de winkel uit gegaan.
16 apr 2024

Erg vriendelijk en vakkundig geholpen

Voor onze trouwdag mooie gouden creooltjes gekocht voor mijn vrouw. Erg mooie en betaalbare sieraden!
10 mei 2024
Snel geholpen, netjes gaatje geschoten en gewezen op de korting vd klantenkaart super vriendelijk!!!
9 nov 2023
Fijne en aardig verkoopster mooi hangertje gekocht
10 nov 2023
Zeer netjes behandeld goede informatie gekregen
30 mei 2024
Vriendelijk personeel, helpen goed. Mijn dochtertje is weer heel blij met haar nieuwe oorbellen!
21 mei 2024
Als eerste de prijzen, ze zijn betaalbaar Personeel is uiters behulpzaam en erg vriendelijk