Traphekjes.nl

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden309 beoordelingen in totaal

13 okt 2023
De ruimtes waarvoor ik de hekjes nodig had zijn een stuk groter dan de normale deuropening en ik had geen issue om de hekjes met de juiste afmetingen te vinden. Ik ben nog geholpen met wat vragen en daarna heeft de helpdesk het mogelijk gemaakt om de hekjes naar Spanje te verzenden. Kwalitatief zijn de hekjes echt top, heel stabiel en makkelijk in elkaar te zetten

31 jul 2024
Volgens de site wordt een bestelling van voor 23.59 besteld de volgende dag geleverd. Op woensdag hebben we de bestelling gedaan, op vrijdagochtend stond er nog steeds op de DPD track en trace dat het pakket aangemeldt maar nog niet ontvangen was. Contact gezocht: met de excuses van traphekjes.nl verzonden ze direct een nieuwe bestelling via Trunkr en dat zou dezelfde dag(avond) bezorgd worden. Ze vroegen nog of ik thuis was (heb ik bevestigd) en kreeg een app met de afspraak. En via de mail de bevestiging dat het pakket bij Trunkr aangemeldt was. Daarna bleef het rustig. Geen bevestiging dat het pakket aangekomen was bij Trunkr of onderweg was. Ben voor de zekerheid de hele avond thuis geweest....geen pakket. Zaterdag kreeg ik wel een melding in de mail dat via DPD de volgende werkdag een pakket bezorgd zou worden. En van Trunkr verder niets. Nu snapte ik het helemaal niet meer. Maandagmorgen contact opgenomen hoe het nou zat. Nou had Trunkr de vrijdagmiddag een melding gedaan dat ze de pakketten niet meer op kwamen halen. Was erg fijn geweest als traphekjes.nl mij ook op de hoogte had gebracht...nu wachtte ik tevergeefs de hele vrijdagavond terwijl bekend was dat het pakket toch niet geleverd werd. En hoe t nou zat met het 1e pakket wat niet aangekomen was bij de DPD maar wel aangemeldt....geen idee..... maandag heb ik eindelijk de traphekjes gekregen.

Beoordelingen voor Traphekjes.nl

11 nov 2023
28 apr 2024

Babydan flex hoog

Klantenservice voor stellen van vragen vooraf aan de aankoop is goed. Snelheid van levering is goed. Kwaliteit van ontvangen materialen is goed. Stevige buizen en het hekje kan door de in te stellen bochten op maat worden gemaakt tussen 2 wanden. Helaas zat er geen installatie handleiding bij waardoor het een puzzel was hoe dit in elkaar moest worden gezet. Er waren te weinig schroeven meegeleverd en een stang teveel.
29 apr 2024
Goedemorgen, Dank voor de review en vervelend te horen dat de handleiding en schroeven miste. Ik zal uw een prive mail sturen om dit gezamenlijk op te lossen. Vriendelijke groet Traphekjes.nl
Bestelling onvolledig binnengekomen. Geen instructie in de doos bijgeleverd.
Antwoord van Traphekjes.nl
Goedemiddag, Excuses dit hoort het normaliter wel in te zitten. Ik zal dit per mail naar u toesturen.
2 okt 2023
De handleiding was niet erg duidelijk. Het moeten opzoeken op internet
2 okt 2023
Goedemiddag, Dank voor uw reactie. In de verpakking hoort in principe een handleiding te zitten waarom alle combinaties op staan. Ook staat er een qr code op om de onbox app te downloaden om zo filmpjes en tekst te krijgen hoe je het in elkaar kan zetten. Indien wij uw ergens mee kunnen helpen dan horen wij dit graag. Vriendelijke groetjes, Traphekjes Team
Antwoord van Traphekjes.nl
Beste heer/mevrouw, We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We hebben gemerkt dat u ons een beoordeling van 3 van de 5 sterren heeft gegeven, en we willen graag meer inzicht krijgen in uw ervaring en wat we kunnen doen om het beter te maken. Zou u de tijd willen nemen om ons te laten weten wat de reden was achter de 3-sterrenbeoordeling? Uw feedback is enorm waardevol voor ons en helpt ons om onze service te verbeteren en aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en uw bereidheid om ons te helpen groeien en verbeteren. We kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Traphekjes.nl
13 jan 2024
Antwoord van Traphekjes.nl
Goedemiddag, Dank voor de review. Wij proberen zsm de orders bij de klanten in huis te hebben maar zijn wel afhankelijk van de verzendpartijen. Ik zie dat de order zaterdag besteld is en dinsdag afgeleverd is, dat is normaal. Op werkdagen voor 0.00 besteld dan is het de volgende werkdag in huis, in weekend besteld dan wordt het maandag verzonden en is het dinsdag in huis. Hopelijk je begrip hiervoor. Vriendelijke groet, Traphekjes Team