Lucardi Juwelier Enschede- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Enschede

360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden612 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

29 mei 2024
Retour van kado moest met papieren kassa bon Mocht niet met ,members kaart afschrift en kopie op telefoon van kassa bon. Als je een kado geeft moet je dus de papieren kassa bon bij het kado geven. Anders kan het niet geruild worden. Dus geen foto van de bon. Of afschrift. Betaling. Moest dus wachten op de papieren kassabon van de gever.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

21 nov 2023
Aardig personeel en goed geholpen Helaas waaren er niet veel hangen de oordelen in de winkel maar neem het personeel niks kwalijke
21 okt 2023
mijn vrouw heeft een goud plaatje gekocht met de naam van onze dochter er op die pas was overleden daardoor kregen wij extra korting topxxx
2 mei 2024
Zeer vriendelijke personeel. Met een (klant) vriendelijke glimlach helpen ze jou. De kwaliteit van mijn gekochte producten is aangenaam.
Het is een kleine winkel qua oppervlakte waardoor het shoppen wat moeizaam gaat met,(geteld) 6 volwassenen,3 kinderen en 4 personeelsleden
31 okt 2023
super mooie gouden armband gekocht 14k. Een mooie prijs en prima service! Kwalitatief ook altijd goed bij Lucardi en het personeel is top.
Erg vriendelijk geholpen, verder was de medewerkster uitermate geïnteresseerd waarom ik deze aankoop deed, zonder nieuwsgierig te zijn.
24 sep 2023
We werden geholpen door een hele lieve verkoopster. En zeker niet opdringerig zodat we met een fijn gevoel onze aankoop hebben gedaan.
7 mei 2024
Klant vriendelijk, wordt ook goed meegedacht. Verder zeer tevreden over het personeel, maar ook de wijze waarop ze je willen helpen!
Geweldig filiaal! Altijd super aardig iedereen die er werkt en goede hulp! Ik raad al men vrienden en familie daar te shoppen!🥰
25 sep 2023
Je wordt vriendelijk en goed geholpen en als je wat hebt doen ze ook niet moeilijk Ik ga met plezier winkelen bij lucardi.
2 mei 2024
Het was een hele leuke winkels en het personeel was heel aardig voor mij en me zusje ze hielpen ook goed met ringen passen
3 okt 2023
Ik heb een kinder oorbel voor mijn dochtertje gehaald en ze was er super blij mee. Alles was perfect ingepakt en geregeld.
23 dec 2023
Prettige winkel bedienden met een vrolijk tintje nou als je beter wilt doen dan niemand ontslag geven waren leuke dames
Het personeel helpen je goed,zeer tevreden top een duimpje.ben hier echt een klant met die mooie en betaalbare sierraden
JG
Jolanda G.
Overijssel

Leuke medewerkers die de tijd voor je nemen.

Ondanks dat we 5 minuten voor sluitingstijd binnen kwamen vallen, werd er uitgebreid de tijd genomen voor mijn dochter.
6 mei 2024
Ik heb een horloge gekocht en ben heel vriendelijk en snel geholpen. Het werd meteen op maat gemaakt. Zeer tevreden.
De vriendelijke verkoopster in de winkel, ook dat ze je zeer prettig hebben geholpen met de keuze die ik maakte,
Ik werd ontzettend leuk en vriendelijk geholpen. Was er ook echt blij mee. Ging met een vrolijk gevoel weer op.pad.
23 mei 2024
goede servies als je iets terug brengt en vriendelijk personeel vind niet dat er iets verbeterd hoeft te worden
22 apr 2024
De medewerkster heeft mij goed geholpen met naar het zoeken van de juiste ketting die bij mijn hangertje past.