paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.264 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

1 aug 2024

Outlet producten een goede korting en omschrijving geven.

Outlet product MSI PRO B760-P DDR4 II was maar 1 euro goedkoper dan een nieuwe. Dit verschil is veel te klein. Daarnaast zat er geen IO shield bij en ook geen kabels. Dit stond niet bij de omschrijving vermeld. Via WhatsApp gemeld dat het IO shield ontbrak, geen enkele terugkoppeling over gehad. Slechte service.
Antwoord van paradigit.nl
2 aug 2024
Hallo Rob, Vervelend om te lezen dat u het verkeerde product hebt ontvangen en dat de toebehoren ontbraken. Ik zie dat u inderdaad contact hebt gehad met ons via Whatsapp en dat mijn collega had aangeraden om het product als retour aan te melden. Door de aanmelding op die manier te doen kunnen we u het snelste voorzien van het juiste (en complete) apparaat of bestelling. Ik zie dat de retour eerder vandaag is verwerkt en het bedrag zoals afgesproken zal worden teruggestort, dit zal binnen enkele werkdagen gebeuren. Mocht u desondanks nog vragen hebben of wij nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag, twijfel dan niet om contact met ons te zoeken. Met vriendelijke groet, Dave Team Paradigit
5 aug 2024
goed en slecht. Goed: bestelling werd snel bezorgd . Desktop werkt naar behoren. Slecht: er was geen goede handleiding bij en bleek bij navraag niet meer verstrekt te worden: Je moet het zelf maar uitzoeken zonder enige hulp en toelichting. Een hele klus voor iemand die alleen met Windows 8.1 vertrouwd was.
17 jul 2024
Office aangeschaft. De mail voor de aanmelding van de nieuwsbrief kwam meteen maar de code voor office liet op zich wachten. Gezocht baar de mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice. Daar staat doodleuk dat ze binnen 2 a 3 proberen te reageren.
1 aug 2024
Leveren onvolledig product, nalevering is na een week nog niet gebeurd, dramatische service achteraf.
Antwoord van paradigit.nl
2 aug 2024
Goedemiddag Joekie Brons, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat je op dit moment ook al in contact staat met mijn collega's. Op dit moment proberen wij te achterhalen wat er mis kan zijn gegaan. Via de betreffende afdeling staan wij ook in contact met onze leverancier zodat wij zo snel mogelijk de duidelijkheid hebben om u zo goed mogelijk verder te helpen. Wij blijven onze uiterste best het zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Dave Team Paradigit
2 aug 2024
Doe wat je beloofd. Levering te laat.
15 jul 2024
13 jul 2024
9 jul 2024
21 jun 2024

BTO Computer

De bestelde computer bestaande uit zelf uitgezochte onderdelen zag er netjes en verzorgd uit. Enige minpunt is de communicatie. De levertijd van 1 van de onderdelen schoof telkens op, waardoor de uiteindelijke levertijd van de computer een stuk later was dan verwacht. Suggestie is om in situaties als deze de klant tijdig een mogelijk alternatief te bieden dat wel voorradig is. Al met al toch tevreden over de geboden service en de pc.
18 jun 2024
duidelijk, flexibel, goed assortiment verbeterpunten: - reageren op mail/chat (lijkt me een customer satisfaction ding) - update over backorder/bestelde spullen (lijkt me een technisch ding)
14 jun 2024
Naar mijn mening hoeft er niet veel verbeterd te worden; dik tevreden. Het enige wat ik mij af vraag is waarom men nog steeds met DHL in zee gaat... Dat gaat maar zelden in één keer goed.
20 jun 2024
Altijd mogelijk om telefonisch informatie te krijgen van mensen die veel kennis in huis hebben. Dat mis ik vaak bij andere leveranciers.
25 jun 2024
Wederom de volgende dag in huis, producten worden altijd goed verpakt en voor een goede prijs. Fijne webshop om zaken mee te doen.
13 jun 2024

Wat mij goed beviel.

Wat mij goed beviel was de snelle levering van de bestelling en ben dik tevreden over het geleverde produkt. Een dikke pluim!!
17 jun 2024

Komen na wat er gezegd wordt.

Duidelijk omschreven en daadwerkelijk binnen 1 dag geleverd zoals op de site stond. Bezorging was zelfs eerder dan verwacht.
20 jun 2024
Goede prijs en vertrouwd zoals altijd, snelle levering goede info en advies. ik kan Paradiget zeker aanraden.
18 jun 2024
Al jaren klant en altijd goed. Ik ben echt zeer tevreden over dit bedrijf en het bedrijf is erg betrouwbaar.