paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.268 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

Fijn bedrijf om je computerdingen bij te bestellen.

Duidelijke site, snelle levering. Goed proces. Makkelijke klantenportaal waar je alles terug kan vinden. En een mooie prijs.

Vakkundig Advies

Fijn dat ze bereikbaar zijn, en advies willen en kunnen geven. Voeg daarbij de snelle levering, dan verdien je 5 sterren.
De bestelling was gemakkelijk te maken. Ik kreeg de bestelling op de afgesproken datum (ondanks de kerstdrukte). Top!
Het feit dat je alleen online kunt bestellen als het gaat om computer producten is waardeloos. Ik mis een echte winkel.
Bezorging was prima, ondanks dat deze iets later binnen kwam vanwege de Sinterklaas drukte. Verder niks aan te merken.
Wilde twee keer een laptop bestellen, die er vervolgens niet meer was. Adviezen van de servicemedewerker was supergoed.
24 nov 2023
Apparaten werden op tijd en volgens afspraak geleverd. Ik kan nog niet beoordelen of ze ook doen wat wordt aangeprezen
21 mei 2024
Duidelijk en snel. Wist alleen niet dat er ook een Belgische vestiging was. Dus volgende keer zal ik daar bestellen👍
Goede begeleiding bij het terug moeten sturen van het bestelde artikel wat niet in orde bleek te zijn bij ontvangst.
Alles prima gegaan. Alleen bestelling kwam wat later binnen dan was beloofd - maar was black friday / computermonday
6 jun 2024
Een eerlijke prijs voor mijn laptop daarbij de volgende dag al in huis en zeer goed verpakt voor herhaling vatbaar
IM
Ivo M.
Dordrecht

Zeer snelle levering

De keuze was groot en de prijzen normaal. De bestelling werd zeer snel geleverd en was goed verzorgd. Prima zaak!
De makkelijke manier van bestellen en de goede en snelle levering en de juiste manier van verpakken en verzenden.
RS

Goede service en snelle levering

Heb een nieuwe videokaart en voeding gekocht, nadat ik me goed heb laten informeren wat betreft de videokaart...

Krachtige pc vriendelijk geprijsd

Krachtige pc, degelijk gebouwd (vorige is 10 jaar oud en doet het nog steeds goed) tegen een vriendelijke prijs.
16 dec 2023
Wij hebben precies gekregen waar we voor gekozen hebben. Prima boodschappen bij Paradigit gedaan. ga zo verder.
TJ
Timo J.
Margraten

Order Paradigit

Op website stond dat product dezelfde dag verstuurd zou worden, is echter 1 werkdag (na het weekend) verstuurd.
Wordt snel geleverd. De filter op de website mag van mij wat uitgebreider. Ik kon moeilijk vinden wat ik zocht.
Altijd betrouwbare levering, goede producten. Een van de beste computer shops waar ik al ruim 20 spullen haal.
Prijs kwaliteit verhouding klop. En een goede service. Heb in het verleden laptop gekocht, ben zeer tevreden.