VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.307 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Voldoet aan verwachting

Snelle levering en wat ik tot dusver tijdens het opbouwen gezien heb een mooie parasol. Op dit moment nog niet gebruikt.
8 aug 2024
Het gereedschap werkt prima, ligt goed in de hand en de accessoires zijn goed betaalbaar. Levering is ook altijd prima.
7 aug 2024
Mooi afgewerkt en stevig item net wat Ik zocht !+zoals beloofd snel geleverd Met vriendelijke groet Robert Sanctorum
7 aug 2024
Stevig spul tot nu toe wat ik heb kunnen gebruiken van de werk spullen die ik heb gekocht zeker voor herhaling vatbaar
12 aug 2024
Apparaten goede kwaliteit service is perfect en snelle levering en niet het minste hun garantie is ook echt garantie
9 aug 2024
Goede prijs kwaliteit, en mocht er een probleem zijn dan wordt dit goed opgelost. Nette behandeling. Snelle levering.

Blij en tevree

Zeer snelle levering. En een zeer goed product ontvangen waar ik heel blij mee ben. Nog beter? Het is nu al klasse!
7 aug 2024
Ik kan nu via kiepraam zolder het serredak schoonmaken. Verlengt en krimpt prima en compleet met alle hulpstukken
7 aug 2024
Werkte prima en ziet er goed uit. Redelijk geprijsd met 8m slang en 170 bar druk. Relatief niet zo luidruchtig.
7 aug 2024
De boormachine werkt prima. Van de boorhamer ben ik geschrokken. Al de eerste de beste keer begon die te roken.

Kwalitatief mooi product

Makkelijk in elkaar te zetten, kwalitatief mooi product en al helemaal voor de prijs. Ik zou zeggen: “aanrader”.
7 aug 2024
Prima gereedschap, krachtig en lang gebruik van de accu. Echt top gereedschap, in mijn geval een schuurmachine.
8 aug 2024

Zeer snelle en goede (na)service

Zeer snelle en goede service; niet alleen bij verkoop, maar ook als er problemen van welke aard dan ook zijn!
9 aug 2024
Multitool ging snel stuk, na het zenden van een filmpje was het geen probleem en werd een nieuwe gezonden. 👍
7 aug 2024
Heb een repro zaag en een klopboormachine met hamer functie. werken goed .zeker prijs kwaliteit verhouding.
7 aug 2024
Prima materiaal en vlotte levering. Trechter tje voor de zand vulling voor de voetgewichten is niet handig
7 aug 2024
Mij nieuwe compressor is geheel naar verwachting, snel en zorgvuldig verpakt ontvangen. Volledig tevreden!
16 aug 2024

Blij met behangafstomer!

Mijn behangafstomers bevallen erg goed. Ook handig dat er een spatel bij zit. Verzending: gewoon snel.

Goede apparatuur

Zeer snelle levering. Kwaliteit is hoog voor een goede prijs. Fijn systeem obv uitwisselbare accu’s
15 aug 2024
Levering binnen beloofde termijn, goede gereedschap voor een eerlijke prijs. Ga zeker uitbreiden!