VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.307 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

7 aug 2024
Niets ik vindt het geweldig dat als de machine kapot gaat en het valt net buiten de garantie dat je toch tegen een kleine bijbetaling een nieuwe machine krijgt.
8 aug 2024
Levering zeer snel en correct. Product prima. Prijs lager dan op iedere ander webshop of bij Gamma , Praxis en andere bouwmarkten/tuinspecialisten. Uitstekend.
7 aug 2024
Fijne accubladblazer. Helaas begaf de accu het (binnen de garantietermijn). Een nieuwe accu werd, na overleg en het insturen van een filmpje, sneel opgestuurd.
TK
Tinus K.
WESTERHAAR-VRIEZENV WIJK
10 aug 2024
Mooi apparaat maar de slang wil nog weleens in de knoop schieten waardoor de waterdruk weg valt en dan moet je de knoop eruit halen wat echt niet opschiet
7 aug 2024
Heel prettig en goed gereedschap om mee te werken. Vooral de heggeschaar met telecoop steel is veel veiliger doordat je nu niet op een trap moet staan.
12 aug 2024

Goede service!

Snelle levering! Goed product en prijs kwaliteit staat in verhouding. Misgegaan met leveren 2e product in bestelling. De volgende dag al nageleverd!
CE
Carel E.
Geldermalsen
7 aug 2024
Vlotte afhandeling, goede producten en bij transportschade snel opgelost ook biij twijfel defect door kwaliteit of een foutje deden ze niet moeilijk

Probleem

Wij zijn nadat we een klacht hadden over een artikel super goed geholpen. De medewerker heeft het probleem meteen opgelost. Echt een super service!
7 aug 2024
De producten die ik aangeschaft heb voldoen goed. De wel of niet bijgeleverde zak behoord niet tot jullie kwaliteit. Een koffer zou prettiger zijn
7 aug 2024

Het pakket werd in 2 delen verstuurd en de pakketten kwamen op verschillende dagen aan. Dit was niet eerder gecommuniceerd. Verder goede service.
17 aug 2024
Goede spullen voor een faire prijs en een accusysteen dat echt op al hun apparatuur werkt. En snelle verzending vanuit hun Nederlandse vestiging!
7 aug 2024
Kabel om compressor via 12V aansluiting auto kan langer. Ook de slang van compressor naar autobanden kan wel langer. Apparaat werkt uitstekend
7 aug 2024
Snelle levering en voldoet aan de specificaties. Gebruiksaanwijzing zou iets duidelijker kunnen. Tekeningen eventueel vervangen door foto’s.
10 aug 2024
Site overzichtelijk levert snel en goede service. Batterij was gebroken bij levering waarop snel en gemakkelijk een nieuwe werd geleverd.
7 aug 2024
Ik vind het gereedschap mooi en handzaam. Ben alleen tot nu toe niet zo tevreden over de accu decoupeerzaag. De zool gaat heel snel krom.

Zeer tevreden

Super , nu voor de 2e x een apparaat aangeschaft en de prijs kwaliteit is geweldig , zal zeker niet het laatste zijn wat ik besteld heb

Geweldige service

Mijn heggenschaar had klachten, deze werd binnen twee dagen vervangen. Ik heb een leuk contact gehad en ben erg blij met de service.
MV
Marcel V.
BERGEIJK
8 aug 2024
Makkelijk en snel voor een goede prijs een multi tool en polijstmachine besteld. Multitool werkt ok, polijst nog niet gebruikt.
18 aug 2024

Heerlijk apparaat

Snel in huis en gelijk geïnstalleerd. Perfecte warmte en super handig met de afstandsbediening. Mooie prijs voor zo´n product
20 aug 2024
Snel geleverd en nog verzekerd ook mooier kan niet enkel het zou fijn zijn als er koffers bij de machines geleverd wordt