VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Snelle levering alleen zal ik een andere bezorg bedrijf nemen er word aangebeld en voor de deur op de stoep gezet en gaat er vandoor is bij deze bezorg dienst almeer gebeurt niet de moeite nemen om te wachten of er iemand is
31 dec 2023
Super service! Snelle levering en toestel was netjes verpakt én perfect afgeleverd. Dank zij de meegeleverde handleiding was het kinderspel om de zaagtafel te monteren én te testen. Prachtig gereedschap voor een kleine prijs.
HK
Bestellen gaat erg eenvoudig. Communicatie is prima. De bestelde decoupeerzaag werkt prima. Bewust gekozen voor een type met snoer, omdat mijn huidige op accu van een ander merk niet goed zaagt en steeds de accus leeg trekt.
25 mei 2024
Snelle levering, goed verpakt. Een duidelijke handleiding. Het product ligt goed in de hand en werkt gemakkelijk, vooral niet te zwaar. Kleurstelling is oké, helemaal blij mee, eindelijk verlost van de stroomkabel, bedankt.
12 mei 2024

Pompa usata per pozzo

Ottimo acquisto, provata subito e per adesso va benissimo. Spedizione veloce e questa volta pacco è arrivato integro. Quando c'è il nastro adesivo BRT intorno al pacco meglio non ritirarlo questo ho imparato. Vonroc ☆☆☆☆☆

Uitstekende service

Alle bestellingen verliepen uitstekend, zelfs bij een terug gestuurd artikel, vrij snel je geld weer retour. Iets beter zou de communicatie kunnen, moet soms raden wanneer het bestelde bij de vervoerder afgeleverd wordt
Mijn zending was in eerste instantie niet aangekomen , omdat DPD weer eens verzaakte. Vonroc heeft na mijn mail hierover direct een nieuwe zending gedaan en zodoende was het probleem voor mij opgelost. Goede service dus.
RR
Rudi R.
BERCHEM
2 okt 2023
Als er geen problemen met levering of materiaal opduiken, ben ik gelukkig. Spijtig dat de transportfirma een fout in de routing hebben gemaakt maar daar kon Vonroc niets aan doen. Fout werd ook redelijk vlug recht gezet.
1 okt 2023
Gereedschap voor een redelijke prijs. Wat beter kan is de verpakking van kleine materialen! B.v. spijkers besteld voor de tacker maar die doosjes werden totaal gescheurd afgeleverd. Ook de inhoud is niet meer bruikbaar!
12 mei 2024
Zeer snelle bezorging, donderdag besteld vrijdag ochtend in huis. Had een hoge druk spuit besteld. Moest het één en ander in elkaar zetten maar daarna deed deze het prima. Hopelijk blijft de hoge druk het goed doen.
SW
25 aug 2024

Zeer snelle levering

Een zeer snelle levering en een ventilator met een mooi uitstraling die zeer goed werkt. Zeker de avondstand, waarbij mondjesmaat wordt lucht wordt geventileerd vind ik fantastisch. Ben erg blij met mijn aankoop.
1 jan 2024

Weer snel geleverd

Ik heb voor de 2de keer de Vonroc kleine polijstmachine gekocht omdat ik heel tevreden was/ben over de 1ste wat ik gekocht had. Ook heb ik mij een verwarming gekocht en binnen 20min is de garage 8 graden warmer.
15 okt 2023

Geen twijfel aan de kwaliteit van vonroc.

Na een dag steken geen steek 😉 verder gekomen, deze behangstomer heeft mij uren bespaard. In no time al het behang in mijn huis verwijderd. Wil je de levensduur behouden maak hem dan schoon ba elke beurt. Succes!
5 okt 2023

Prijs is beter in vergelijking met zelfde producten van een ander merk

Duidelijk beschrijving van het product, goede foto's, levering snel en volgens afspraak, prijs beter is beter in vergelijking met zelfde producten van een ander merk, vragen worden snel en duidelijk beantwoord
7 jan 2024
vrij snel opgestuurd jammer dat we de eerste keer een cirkelzaag kregen ipv de bestelde muurfrees. Maar na herstel lijkt de muurfrees prima te presteren komt heel degelijk ondanks dat hij niet erg duur was...
3 okt 2023
Snelle levering dat vind ik goed maar de post was niet goed verkeerd af geleverd dus kreeg ik het de volgende dag pas het aparaat is goed alleen de rubber voetjes is niks hoop dat ik daar betere voor krijg .
PS
Peter S.
Eibergen

Voldoende sterk

Vlot geleverd vanuit Vonroc, maar trage bezorging door DHL. De hogedrukspuit doet het zoals verwacht. De vuilfrees is voldoende sterk om jarenlang aangekoekt vuil en aanslag van terrastegels af te spuiten.
17 mrt 2024
De klantenservice is echt perfect. Regelmatig heb ik Vonroc (accu) gereedschap gekocht. Als iets onverhoopt niet voldeed , was er geen discussie maar werd deze -zonder retourzending - direct vervangen.
Vandaag was mooie tuindag. Potgrond, hark, en nieuwe bladblazer. En de laatste heeft uitstekend zijn werk gedaan. Wij hebben een redelijke tuin dus een extra accu was nodig. Morgen verder met voortuin!

Snelle en adequate oplossing.

Na een defect werd er heel snel en adequaat gehandeld en geeft mij echt vertrouwen in dit bedrijf. Ook ben ik een fan van het 20v platform. Maar ook de dompelpomp en verticuteer machine werkt super.