VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

De kwaliteit van een bedrijf wordt pas zichtbaar als er een probleem moet worden opgelost. In mijn geval werd een tekortkoming snel en efficiënt opgelost. Overigens zien de spullen er robuust uit!
KV
Keez v.
Haaften
Multitool gekocht! Fijn apparaat en met de 4.0 accu die ik al had kon ik gelijk aan de gang! Fijne webshop en goede gereedschappen. Zeker een aanrader voor degene die ‘waar voor z’n geld’ wil :-)
26 okt 2023
Zeer goede kwaliteit producten, jammer dat bij deze kwaliteitsproducten geen opbergkoffer bij wordt geleverd. Maar goed dat weet je van te voren en dat is ook waar zij voor staan, beter milieu.
22 apr 2024
Prettige prijs voor een goed product. De verticuteerrol kan uit elkaar worden gehaald (beetje technisch en handig moet je zijn) en de veertjes passen op o.m. Wolff serie 303 verticuteermachines.
GV

De volgende zendingen compleet doen

De volgende zendingen compleet doen. Had nu een slang ontvangen zonder slangen klem. Gelukkig wel goed en snel gecorrigeerd met een refund zodat ik zelf direct snel elders een klem kon halen.
Goede prijs/kwaliteitverhouding voor zover na een week te beoordelen. Spullen zien er netjes uit, op tijd geleverd. De decoupeerzaag is wel erg zwaar, maar dat is te verwachten met deze prijs.
De decoupeerzaag lijkt een mooie machine. Hopelijk heb ik hier meer plezier van dan van de invalzaag van jullie. Want dat apparaat is absoluut niet geschikt voor de gevorderde doe-het-zelver.
24 feb 2024
Het zijn betrouwbare en goede elektrische apparaten en gereedschap voor een hele goede prijs. En dan ook nog eens van eigen Nederlands fabrikaat en met oog voor duurzaamheid en milieu.
HC
Han C.
BORCULO
Snelle levering zoals vermeld op de website Prachtig handzame afkortzaag met veel mogelijkheden Kwaliteit prijs verhouding kan niet beter Geleverd in een milieu vriendelijke bruine doos

Goede service, goed product

Goede service, snel geleverd. Beschrijving klopt met wat ik heb gekregen. Het zetje doet precies wat het moet doen. De stang kan je ver uittrekken. Het wordt dan wel heel zwaar.
20 mei 2024

Overzichtelijke website, goede service.

Overzichtelijke website, goede service, snelle verzending, snel antwoord op vragen, goede producten, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, heb alleen maar positieve ervaringen.
Alles dat ik besteld komt op tijd. Er was een probleem met een van de accu's. 1 email naar support en het was opgelost , ze hebben mij een nieuwe accu gestuurd. Echt customer service.
een foutje in de bestelling werd zeer correct afgehandeld. Beter doen : alles zeeeeeeeer computer vriendelijk en inzichtelijk maken zodat ook computer nullen er mee overweg kunnen
6 mei 2024

Kwaliteit boven verpakking

Kwalitatief goede producten waar aandacht aan is besteed. Bezuinigd op verpakkingen, kunststof koffers en full colour print dozen ten bate van kwaliteit en milieu. Goede filosofie.
20 apr 2024
Goede gereedschappen en machines voor een instapprijs met prima accus en werking voor de hobby klusser en tuinier. Alle accus uitwisselbaar. Nette snelle verzending en verpakking.

Snelle levering en kwaliteit

Snelle levering en het apparaat is precies als omschreven. Bovendien erg goede prijs. Ga beslist weer artikelen bestellen. Compliment voor deze leverancier van kwaliteitsproducten.
RB
Robert b.
Heiligerlee
25 mei 2024

Het is mooi stukje gereedschap voor weinig geld

Het is mooi stukje gereedschap voelt fijn in de hand en je kan op 1 accu lading genoeg zagen deze zaag is echt een aanrader ik heb zelf altijd parkside maar dit is ook super goed
6 okt 2023
Goed product , snel en goed geleverd . Silent Compressor 6 liter. Alleen jammer dat geen compressor accessoires te verkrijgen zijn bij Vonroc. b.v luchtslang , snelkoppelingen .
3 mei 2024
Snelle levering. Achteraf bleek een accu niet te werken. Vrijdagmiddag gemaild . Na het weekend reeds geregeld. Tot nog toe was dit de tweede bestelling in volle tevredenheid.

Top apparatuur voor matig gebruik

Als je af en toe wat aan huis klust is dit ideaal om te gebruiken. Er gaat wel eens wat stuk maar dan is het ook niet te vergelijken met A merken qua prijs/kwaliteit verhouding.