VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.348 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

17 mrt 2024
Perfecte behandeling, snelle aflevering en goede tot perfecte aparaten. In een woord dus goede tot perfecte betaalbare aparaten.

Alle processtappen zeer goed

Goede beschrijving van de producten, billijke prijzen, snelle, voorspoedige verzending, en snelle afhandeling bij retour zending.
E-
Ed -.
Limburg
24 apr 2024
Goede producten tegen een schappelijke prijs. Klantenservice is goed bereikbaar en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.
Tevreden over de bestelling: op tijd geleverd in goede staat. Muurfrees en stofzuiger voldoen aan mijn verwachtingen. 5 sterren
Prima levering van het product! Bij het ontbreken van 2 wieltjes snelle actie om na te leveren en vragen worden snel beantwoord.
TL
tony l.
Landgraaf
Levertijd en kwaliteit - prijs-verhouding is prima Echter op vragen krijg je geen antwoord … moeilijk contact met klantenservice

Dompelpomp

Is me goed bevallen om een dompelpomp bij u te bestellen. Vlotte afhandeling en een goede pomp. Met vriendelijke groet, Harry.
Dompelpomp voor goede prijs/kwaliteit verhouding. Pomp werd na 2 dagen geleverd werd. Levering kan sneller via DHL of PostNL.
16 apr 2024

Zeer tevreden!

Ik kan niets zeggen dat ik zeer tevreden ben met de producten als de service van VONROC. Ik koop er graag mijn gereedschap.
Makkelijk te monteren, over het algemeen goede ervaring met alle Vonroc producten en niet te vergeten de acceptabele prijzen

Goede service

Na melding van een kapotte levering, kregen we snel antwoord en een week later hadden we een nieuwe in huis. Goede service!

Zeer content

Inmiddels een aardig assortiment aan gereedschap van Vonroc in mijn bezit. Zeer content mee en de service is ook erg goed.

Verticuleermachine

1 ster minder omdat bezorging via dpd gaat. Deze duurt een paar dgn langer. Donderdag besteld, volgend week dinsdag in huis
HC
Han C.
BORCULO
21 jan 2024
Snelle levering van het bestelde item en duidelijke communicatie omtremt bestelling Goede prijs/kwaliteit verhouding Toppoe
Top bedrijf, prettig contact, komen afspraken na. Apparaat werkt ook zoals gehoopt. Ik zou hier direct weer iets bestellen.
De beschrijving bij de tafelzaag kan beter en duidelijker. Bv maten van de breedte platen die je in het verstek wilt zagen
prijs was goed, levering op tijd (4 dgn) , de bladblazer getest en hij werkt prima dus deze shop is er 1tje om te bewaren.
De bestelling netjes op tijd en goed ingepakt ontvangen. Mijn eerste indruk van de geleverde machines zijn zeer positief.

I.v.m retourzending betaling terug ontvangen

I.v.m. foutief bestellen heb ik een apparaat retour gezonden. Retourbon en terugbetaling binnen no time geregeld. Klasse.
JV
John v.
Teteringen
20 okt 2023

Gewoon prima apparaten!

gewoon prima apparaten binnen een uitgebreid assortiment. Kwalitatief betrouwbaar gebleken. Snelle leveringen en service.