VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.348 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

16 apr 2024

Zeer tevreden!

Ik kan niets zeggen dat ik zeer tevreden ben met de producten als de service van VONROC. Ik koop er graag mijn gereedschap.
Makkelijk te monteren, over het algemeen goede ervaring met alle Vonroc producten en niet te vergeten de acceptabele prijzen

Goede service

Na melding van een kapotte levering, kregen we snel antwoord en een week later hadden we een nieuwe in huis. Goede service!

Zeer content

Inmiddels een aardig assortiment aan gereedschap van Vonroc in mijn bezit. Zeer content mee en de service is ook erg goed.

Verticuleermachine

1 ster minder omdat bezorging via dpd gaat. Deze duurt een paar dgn langer. Donderdag besteld, volgend week dinsdag in huis
HC
Han C.
BORCULO
21 jan 2024
Snelle levering van het bestelde item en duidelijke communicatie omtremt bestelling Goede prijs/kwaliteit verhouding Toppoe
Top bedrijf, prettig contact, komen afspraken na. Apparaat werkt ook zoals gehoopt. Ik zou hier direct weer iets bestellen.
De beschrijving bij de tafelzaag kan beter en duidelijker. Bv maten van de breedte platen die je in het verstek wilt zagen
prijs was goed, levering op tijd (4 dgn) , de bladblazer getest en hij werkt prima dus deze shop is er 1tje om te bewaren.
De bestelling netjes op tijd en goed ingepakt ontvangen. Mijn eerste indruk van de geleverde machines zijn zeer positief.

I.v.m retourzending betaling terug ontvangen

I.v.m. foutief bestellen heb ik een apparaat retour gezonden. Retourbon en terugbetaling binnen no time geregeld. Klasse.
JV
John v.
Teteringen
20 okt 2023

Gewoon prima apparaten!

gewoon prima apparaten binnen een uitgebreid assortiment. Kwalitatief betrouwbaar gebleken. Snelle leveringen en service.
27 mei 2024
Supersnelle levering😃 ‘s avonds besteld ochtends vroeg voor 9 geleverd top als je het apparaat nodig hebt voor je klus.
Jullie bedrijf is goed en je ontvangt je spullen laat maar dat ligt aan julllie bezorgdiensten DPD Producten zijn goed
13 okt 2023

ervaring met de vlakschuurmachine

Met de vlakschuurmachine al veel gedaan. Nu een nieuwe steunschijf ervoor besteld. Gemakkelijk kunnen wisselen. Prima !
28 mei 2024

Klantenservice is goed.

Als je een vraag stel aan de klantenservice dan krijg je per ommegaande antwoord. Levering is optijd zoals aangegeven.
16 mei 2024
De machine werkt prima. Alleen de freeskoppen zijn vreselijk. De lagers gaan zo snel kapot en dan heb je er niks aan.
Klantenservice is goed en ik zou graag zien dat er Bie het elektrische gereedschap koffers bij geleverd kunnen worden

Zeer tevreden

Als je een bestelling doet, is het het ook best snel in huis, en je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling
23 mei 2024
Zeer goede producten, vlotte leveringen en een Topservice in vergelijking met andere gekende en veel duurdere merken.