VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

25 mei 2024
Blij verrast met de hoge kwaliteit en goede prestaties!! Ook de service is uitstekend, direct reactie en follow-up. Wat mij betreft is Vonroc helemaal super!
7 mei 2024
Vonrox heeft mij nog nooit teleurgesteld. Altijd op tijd. Netjes klimaatverantwoord verpakt. Klasse Deze tafel weer glad en netjes met de bandschuurmachine
We hadden een beschadiging bij onze bestelling.. Heb er een mail heen gestuurd met foto. Alles is netjes geregeld en afgehandeld. En heel klant vriendelijk
13 okt 2023

misschien ook beter aan te geven wat ik er aan heb om jullie informatie te geven?

misschien ook beter aan te geven wat ik met mijn info kan bijdragen? zo in de trant van "what's in it for me?" hoeft niet persee geld te zijn - veel meer
Spedizione ricevuta il 4 giorno dal ordine. Prodotto conforme alla descrizione. Levigatrice a nastro. Soddisfatto come sempre dell'azienda. Grazie Vonroc
MB
Marcel B.
Rotterdam
27 mei 2024
Geweldige klopboormachine. Mijn collega heeft deze al 3 jaar en werk net als een dure klopboormachine. Werd de volgende dag al bezorgd. Super service!!
20 mei 2024
Het product voldoet aan de verwachting. Het werd tijdig verstuurt alleen bleef het daar in het magazijn hangen dat zorgde voor enkele dagen vertraging.
13 apr 2024
Snelle levering. Eerder geleverde schroefboor en multitool bevallen prima. In de nu ontvangen afkortzaag met standaard heb ik dan ook alle vertrouwen.
prima apparaat aanloop probleem met hoge piek spanning niet geschikt voor nieuwbouw huis moest een andere aardlek schakelaar plaatsen in de meterkast
FB
Frank B.
Wateringen
24 apr 2024

Snelle levering en uitstekende communicatie

Snelle levering en hele fijne snelle communicatie. Er was wel iets mis gegaan met de bestelling, maar dit is heel snel opgelost dus ben erg tevreden.
2 mei 2024

Er wordt meegedacht als er wat is, niet alles kan worden opgelost maar geven wel korting buiten garantie termijn om als apparaat het niet meer doet
19 apr 2024
Goede en snelle service. Doen wat beloofd wordt. Heb het apparaat pas 1 keer gebruikt, dus de kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen.
Prima kacheltje die doet wat hij moet doen. Thermostaat geeft een (veel) andere waarde aan als de huis thermostaat maar het is wel behaaglijk warm
11 nov 2023

Aflevering slecht

De zette de chauffeur set 2 kachels tegen de voordeur aan en toen ik de deur opendeed was hij weg en mijn kachels donderde op straat. Waardeloos,
Ik kan nergens een nette factuur met garantie termijnen / bepalingen vinden. Zou wel prettig zijn als webportalen snel Opkomen en verdwijnen ..
29 apr 2024

Ik ben zeer tevreden met mijn muurfrees

Ik ben zeer tevreden met mijn muurfrees, het is een degelijk apparaat, voor een kleine prijs, De levering was ook heel snel, en goed verpakt.

boor- schroefmachines verlichting

Bij de accu boor- schroefmachines zou het handig zijn als de verlichting aan zou gaan voordat deze gaat draaien bij het indrukken van de knop.
17 apr 2024
Makkelijk te bestellen en scherpe prijzen, zeker geschikt voor gereedschap wat je 1-2 keer per jaar gebruikt. Goed verpakt en snelle levering.

Ben gewoon tevreden.

Ben gewoon tevreden, niet meer niet minder. Pakket bezorging via DPD verliep niet zoals het moest, maar ben naar volle tevredenheid geholpen.
22 apr 2024
Vonroc heeft op tijd geleverd , dus goed , maar het bedrijf DPD is slecht, order lag al 2 dagen in het magazijn maar kwamen het niet leveren